Szkolenie Maximo Application Suite – Manage: Asset Management
Praktyczne informacje o szkoleniu
- KATEGORIA: Technologie
- KOD SZKOLENIA: MAX4319G
- CZAS TRWANIA: 1 dzień
- INFORMACJA CENOWA od: 3650 zł netto za jedną osobę
- RODZAJ SZKOLENIA: szkolenie zamknięte
- JĘZYK SZKOLENIA: polski
- FORMA REALIZACJI: stacjonarna, online
Opis szkolenia
Kurs zapewnia studentom zrozumienie zarządzania aktywami w ramach rozwiązania Maximo Application Suite Manage. Ten kurs jest prowadzony przy użyciu Maximo Application Suite – Manage v8.3 Image przy użyciu Red Hat Openshift.
Profil uczestnika
Konsultanci, Administratorzy Systemów, Wsparcie, Sprzedaż i Użytkownicy
Agenda
- Moduł 1: Wprowadzenie
- Moduł 2: Zastosowanie aktywów
- Moduł 3: Liczniki
- Moduł 4: Modyfikacja przenoszenia aktywów
- Moduł 5: Lokalizacje
- Moduł 6: Klasyfikacje aktywów
- Moduł 7: Struktury zespołów elementów
- Moduł 8: Amortyzacja aktywów
- Moduł 9: Stan aktywów i prognozowanie
Korzyści
Po ukończeniu kursu będziesz potrafił/a:
- Zrozumieć rolę Asset Management w Maximo i powiązane z nią dane.
- Zrozumieć i utworzyć rekord aktywów z aplikacji Assets
- Utworzyć rekord aktywów przy użyciu rotujących elementów.
- Opisać i utworzyć szablon aktywów, a tym samym wygenerować nowe aktywa i zaktualizować istniejące aktywa z tego szablonu.
- Omówić liczniki, grupy liczników i ich wykorzystanie w Asset Management.
- Opisać lokalizacje z perspektywy aktywów.
- Przenieść aktywa z jednej lokalizacji do drugiej, zamienić aktywa, zmodyfikować użytkowników aktywów, zmodyfikować opiekunów, zmodyfikować grupy i zmodyfikować atrybuty.
- Utworzyć aktywa, określić lokalizacje magazynów i wydać aktywa.
- Zmodyfikować specyfikacje aktywów za pośrednictwem aplikacji Assets i zlecenia roboczego.
- Utworzyć struktury zespołów elementów i zastosować je do aktywów i lokalizacji.
- Utworzyć rekordy aktywów i strukturę zespołów elementów z aplikacji Receiving przy użyciu zatwierdzonego zamówienia zakupu.
- Opisać klasyfikacje aktywów.
- Zrozumieć i utworzyć aktywa liniowe.
- Utworzyć nowe klasyfikacje, które są używane w elementach i rekordach aktywów.
- Zrozum relacje i stwórz je pomiędzy wieloma aktywami, niezależnie od tego, czy są to aktywa liniowe czy punktowe.
- Utwórz nowe elementy obrotowe, które odwołują się do nowo utworzonych klasyfikacji.
- Zdefiniuj harmonogram amortyzacji aktywów i różne aspekty z nim związane.
- Opisz zestawienie kosztów utrzymania aktywów w Maximo.
- Opisz, w jaki sposób zarządzanie aktywami można ulepszyć dzięki Maximo Health i Maximo Predict.
Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu
Klaudia Janecka
+48 539 064 686
klaudia.janecka@eitt.pl
ul. Ząbkowska 3103-736 Warszawa
Organizacja szkolenia
- Minimalna liczba uczestników: 4 osób
- Maksymalna liczba uczestników: 12 osób
- Miejsce: siedziba klienta lub wskazana lokalizacja
- Czas trwania każdego dnia: 8 godzin zegarowych (9:00-17:00)
Formy realizacji szkolenia
Szkolenie stacjonarne
- Szkolenie w siedzibie klienta lub wskazanej lokalizacji
- Sala szkoleniowa wyposażona w niezbędny sprzęt
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Przerwy kawowe i lunch
- Bezpośrednia interakcja z trenerem
- Networking w grupie
- Ćwiczenia warsztatowe w zespołach
Szkolenie zdalne
- Wirtualne środowisko szkoleniowe
- Materiały w formie elektronicznej
- Interaktywne ćwiczenia online
- Breakout rooms do pracy w grupach
- Wsparcie techniczne podczas szkolenia
- Nagrania sesji (opcjonalnie)
Możliwość dofinansowania
Szkolenie może zostać sfinansowane ze środków publicznych w ramach:
- Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS)
- Bazy Usług Rozwojowych (BUR)
- Projektów unijnych realizowanych przez PARP
- Programu Akademia HR (PARP)
- Regionalnych programów operacyjnych
W przypadku zainteresowania dofinansowaniem, nasz zespół pomoże w przygotowaniu wymaganej dokumentacji.
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!
Zaufali nam
Poznaj naszą firmę

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu
Klaudia Janecka
+48 539 064 686
klaudia.janecka@eitt.pl
ul. Ząbkowska 3103-736 Warszawa
FAQ — Często zadawana pytania
- Zaproszenie w formie one-pager’a z terminami
- Kick-off projektu
- Strategiczne przywództwo i myślenie
- Komunikacja i współpraca. Zarządzanie konfliktem
- Motywowanie, angażowanie i trudne decyzje w biznesie
- Zarządzanie zmianą i innowacjami. Przywództwo w kryzysie
- Budowa organizacji przyszłości
- Warsztat dobrych praktyk – retrospektywa; stworzenie spójnego programu dla średniego i niższego szczebla zarządzania