Szkolenie IBM Marketing Operations Administration

Ten kurs stanowi wprowadzenie do najczęstszych zadań administracyjnych i funkcji w IBM Marketing Operations. Uczestnicy skupiają się na projektowaniu, tworzeniu i zarządzaniu szablonami dla niestandardowych obiektów biznesowych i marketingowych, a także poznają konfiguracje zabezpieczeń, reguł, alertów, finansów i raportów.

Profil uczestnika

Ten podstawowy kurs jest przeznaczony dla administratorów systemów odpowiedzialnych za utrzymanie systemu IBM Marketing Operations w Twojej organizacji lub dla osób pełniących funkcję odpowiedzialną za wdrażanie dostosowań systemu IBM Marketing Operations w Twojej siedzibie.

Agenda

  • Podstawy IBM Marketing Operations
  • Wprowadzenie do szablonów IBM Marketing Operations
  • Edytor formularzy
  • Projektowanie metryk
  • Obiekty marketingowe
  • Dodatkowe komponenty szablonu
  • Bezpieczeństwo
  • Ustawienia administracyjne
  • Administracja raportami

Zagadnienia

  • Projektowanie i tworzenie niestandardowych formularzy, szablonów i obiektów marketingowych.
  • Tworzenie przepływów pracy i szablonów do zarządzania zadaniami i zasobami dla projektu marketingowego.
  • Tworzenie metryki i szablonów metryk do pomiaru wydajności projektu marketingowego.
  • Konfigurowanie i zarządzanie zabezpieczeniami i uprawnieniami dostępu do wszystkich komponentów funkcjonalności Marketing Operations.
  • Zarządzanie bibliotekami zasobów, alertami, kontami finansowymi, wyszukiwaniami i listami.

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 3000 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: 9U13G

Udostępnij swoim znajomym