Szkolenie IBM Marketing Operations Administration
Ten kurs stanowi wprowadzenie do najczęstszych zadań administracyjnych i funkcji w IBM Marketing Operations. Uczestnicy skupiają się na projektowaniu, tworzeniu i zarządzaniu szablonami dla niestandardowych obiektów biznesowych i marketingowych, a także poznają konfiguracje zabezpieczeń, reguł, alertów, finansów i raportów.
Profil uczestnika
Ten podstawowy kurs jest przeznaczony dla administratorów systemów odpowiedzialnych za utrzymanie systemu IBM Marketing Operations w Twojej organizacji lub dla osób pełniących funkcję odpowiedzialną za wdrażanie dostosowań systemu IBM Marketing Operations w Twojej siedzibie.
Agenda
- Podstawy IBM Marketing Operations
- Wprowadzenie do szablonów IBM Marketing Operations
- Edytor formularzy
- Projektowanie metryk
- Obiekty marketingowe
- Dodatkowe komponenty szablonu
- Bezpieczeństwo
- Ustawienia administracyjne
- Administracja raportami
Zagadnienia
- Projektowanie i tworzenie niestandardowych formularzy, szablonów i obiektów marketingowych.
- Tworzenie przepływów pracy i szablonów do zarządzania zadaniami i zasobami dla projektu marketingowego.
- Tworzenie metryki i szablonów metryk do pomiaru wydajności projektu marketingowego.
- Konfigurowanie i zarządzanie zabezpieczeniami i uprawnieniami dostępu do wszystkich komponentów funkcjonalności Marketing Operations.
- Zarządzanie bibliotekami zasobów, alertami, kontami finansowymi, wyszukiwaniami i listami.
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 3000 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: 9U13G
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!