Profil uczestnika

Szkolenie skierowane do osób pracujących z klientami: pracowników działów obsługi klienta i sprzedaży, pracowników recepcji oraz help desk. Szkolenie dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje związane z nawiązywaniem trwałych relacji, radzeniem sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientem.

Agenda

  1. Typy osobowości klientów i sprzedawców
    • zapoznanie się z typologią osobowości
    • trudne zachowania klientów a typy osobowości
    • jak rozpoznać poszczególne typy osobowości klientów
    • wskazówki jak rozmawiać przez telefon z poszczególnymi typami osobowości.
  2. Kategorie zastrzeżeń klienta i sposoby radzenia sobie z nimi
    • rodzaje trudnych klientów a programy klienta w procesie sprzedaży
    • rodzaje trudnych klientów w poszczególnych etapach sprzedaży
    • rodzaje zastrzeżeń i powody ich powstania
    • kategorie zastrzeżeń klienta i sposoby radzenia sobie z nimi
    • zasady reagowania na zastrzeżenia klienta
    • etapy radzenia sobie z zastrzeżeniami
    • metody radzenia siebie z zastrzeżeniami.
  3. Zasady zachowania asertywnego podczas rozmowy i nie tylko
    • czym jest postawa asertywna
    • jak odmówić klientowi, żeby nie poczuł się urażony
    • jak asertywnie prosić
    • sposoby reagowania na krytykę
    • radzenie sobie z presją i manipulacją
    • jak umiejętnie stawić granice.
  4. Utrzymanie równowagi emocjonalnej
    • konflikt interpersonalny jako specyficzna sytuacja stresowa
    • sposoby zachowania się sytuacji konfliktowej
    • sytuacje konfliktowe jak ich unikać
    • zamknięcie relacji.
  5. Podsumowanie i ocena szkolenia.

Korzyści

  • wzrost zadowolenia klientów z obsługi klienta
  • zminimalizowanie sytuacji skarg, zażaleń  i uwagi klientów
  • stosowanie efektywnej komunikacji i używanie języka korzyści
  • wypracowanie osobistych metod budowania lojalności klientów.

Zagadnienia

  • dyskusje
  • burze mózgów
  • symulacje
  • analiza przypadków
  • odgrywanie ról
  • kamera.

INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: SF-OK-18

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.

Leave this field blank

REJESTRACJA

Leave this field blank



INNE SZKOLENIA

Udostępnij swoim znajomym