Szkolenie Trudny klient
Profil uczestnika
Szkolenie skierowane do osób pracujących z klientami: pracowników działów obsługi klienta i sprzedaży, pracowników recepcji oraz help desk. Szkolenie dla osób chcących rozwijać swoje kompetencje związane z nawiązywaniem trwałych relacji, radzeniem sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientem.
Agenda
- Typy osobowości klientów i sprzedawców
- zapoznanie się z typologią osobowości
- trudne zachowania klientów a typy osobowości
- jak rozpoznać poszczególne typy osobowości klientów
- wskazówki jak rozmawiać przez telefon z poszczególnymi typami osobowości.
- Kategorie zastrzeżeń klienta i sposoby radzenia sobie z nimi
- rodzaje trudnych klientów a programy klienta w procesie sprzedaży
- rodzaje trudnych klientów w poszczególnych etapach sprzedaży
- rodzaje zastrzeżeń i powody ich powstania
- kategorie zastrzeżeń klienta i sposoby radzenia sobie z nimi
- zasady reagowania na zastrzeżenia klienta
- etapy radzenia sobie z zastrzeżeniami
- metody radzenia siebie z zastrzeżeniami.
- Zasady zachowania asertywnego podczas rozmowy i nie tylko
- czym jest postawa asertywna
- jak odmówić klientowi, żeby nie poczuł się urażony
- jak asertywnie prosić
- sposoby reagowania na krytykę
- radzenie sobie z presją i manipulacją
- jak umiejętnie stawić granice.
- Utrzymanie równowagi emocjonalnej
- konflikt interpersonalny jako specyficzna sytuacja stresowa
- sposoby zachowania się sytuacji konfliktowej
- sytuacje konfliktowe jak ich unikać
- zamknięcie relacji.
- Podsumowanie i ocena szkolenia.
Korzyści
- wzrost zadowolenia klientów z obsługi klienta
- zminimalizowanie sytuacji skarg, zażaleń i uwagi klientów
- stosowanie efektywnej komunikacji i używanie języka korzyści
- wypracowanie osobistych metod budowania lojalności klientów.
Zagadnienia
- dyskusje
- burze mózgów
- symulacje
- analiza przypadków
- odgrywanie ról
- kamera.
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: SF-OK-14
MASZ PYTANIA?
Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.
REJESTRACJA