Home Phone Email

Grywalizacja – metody zwiększania zaangażowania i efektywności pracowników

Rywalizacja jest jednym z najstarszych kół napędowych efektywnej współpracy międzyludzkiej. W czasach projektów i ciągłych interakcji w zespołach tworzenie pozytywnej rywalizacji jest kluczowym elementem motywowania pracowników. Opierając się na nowoczesnych, biznesowych grach zespołowych oraz najnowszych obserwacjach psychologii graczy, uczestnik dostanie pakiet użytecznych i praktycznych rozwiązań do zaimplementowania w swoich zespołach. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zdobytym podczas przeprowadzonych w trakcie szkolenia gier, nauczy się samemu projektować gry na użytek swojej pracy oraz posiądzie wiedzę jak interpretować zachowania współpracowników-graczy.

Profil uczestnika

Kierownicy działów sprzedaży, marketingu, Human Resources, HR business partnerzy, specjaliści działów marketingu i HR, project managerowie, wszystkie osoby zainteresowane tematyką gamifikacji oraz chcące poznać grywalizacyjne metody podnoszenia własnej motywacji i efektywności oraz zaangażowania zespołu.

Agenda

Dzień 1

Moduł 1 – ABC grywalizacji

  • Grywalizacja – co to jest i skąd się wzięło?
  • Korzyści z wprowadzania grywalizacji w zespołach
  • Jaki biznes – taka gra – dostosowywanie gier do branży
  • Dlaczego gry działają? – model gratyfikacji w pracy zespołowej

Moduł 2  – Gracz i jego pozycja w grze – interpretacja zachowań

  • Typologie graczy wg Richarda Bartle’a
  • Test graczy Andreasena i Downeya
  • Motywacje gracza vs motywacja pracownika
  • Gracz w zespole – jak grupa wpływa na psychologię gracza?
  • Neurokognitywistyczne koncepcje działania gier – dlaczego nasz mózg lubi grać?

Moduł 3  – Podstawy mechaniki gier

  • Mechanika MDA – o czym musi pamiętać twórca? Co interesuje gracza?
  • Czego potrzebują wściekłe ptaki? – tetrada potrzeb gracza
  • LPB – nagrody w grach
  • 3F – motywatory w grach
  • Krzywa dynamiki gry

Dzień 2

Moduł 4  – Wpraw machinę w ruch – gra w trzęsienie ziemi

  • Gra symulacyjna, podczas której uczestnicy sami doświadczą przeniesienia doświdczeń gracza na analizę od strony biznesu.
  • Uczestnicy wraz z trenerem nauczą się rozpoznawać typy graczy podczas gry i dokonywać ocen motywacji ich działań.
  • Gracze zaobserwują różnice pomiędzy interakcjami w rywalizacji wewnątrz zespołu i między grupami.

Moduł 5  – Interface

  • Tworzenie interface’u – jak przekazywać instrukcje
  • Tworzenie angażujących historii i tła gry
  • P-S-R – zasady tworzenia interface’u gry
  • Wprowadzenie gracza i zmiany warunków gry

Moduł 6  – Wielki twórca – gra w tworzenie gry

  • Podczas tego modułu uczestnicy sami stworzą gry pasujące do specyficznych realiów biznesowych i celów wskazanych przez trenera.
  • Przygotowanie do stworzenia gry poprzedzi analiza case studies.
  • Analiza z trenerem obejmująca sprawdzenie z:
    • MDA
    • Piramidą graczy
    • Krzywą gry

Korzyści

Dzięki szkoleniu:

  • Dowiesz się skąd idea gier przeniosła się do świata biznesu
  • Poznasz podstawowe składniki gier biznesowych i zespołowych
  • Dowiesz się w jaki sposób projektować gry na potrzeby biznesu i zarządzania zespołem
  • Otrzymasz szablon gry do wykorzystania wraz ze swoim zespołem
  • Nauczysz się poprawnie interpretować zachowania graczy w oparciu o ich typologię
  • Nauczysz się tworzyć angażujące historie wprowadzające Twoich pracowników w świat gry i rywalizacji
  • Poznasz 8 grywalizacyjnych metod pobudzania aktywności pracownika przez grę

Zagadnienia

  • ABC Grywalizacji.
  • Interface.
  • Mechanika Gier.

INFORMACJA CENOWA:
od 1590 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: SF-GR-01

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.

Leave this field blank

REJESTRACJA

Leave this field blank



INNE SZKOLENIA

Udostępnij swoim znajomym