Szkolenie Zarządzanie ciągłością działania
Ciągłość działania to strategiczna zdolność przedsiębiorstwa do przewidywania i reagowania na zakłócenia procesu biznesowego w celu utrzymania prowadzonej działalności na akceptowalnym, ustalonym poziomie. Zarządzanie ciągłością procesów biznesowych powinno być najwyższym priorytetem każdego przedsiębiorstwa. Traktowane jako proces powinno uwzględniać korelację zidentyfikowanych procesów krytycznych z wymaganiami bezpieczeństwa.
Profil uczestnika
Zapewnienie ciągłości działania firmy poprzez ochronę krytycznych procesów biznesowych przed awariami (katastrofami) systemów IT i zminimalizowanie ryzyka utraty jej aktywów informacyjnych. Skutki awarii systemów IT, niezadziałania zabezpieczeń czy niedostępności usług powinny być przedmiotem analizy biznesowej.
Agenda
- Zapewnienie ciągłości działania firmy – zapewnienie ciągłości procesów biznesowych;
- Zarządzanie ryzykiem – ustanowienie kontekstu, analiza ryzyka, ocena ryzyka, postępowanie z ryzykiem, akceptowanie ryzyka;
- Działania zapobiegawcze – niedopuszczenie do przerwania procesów biznesowych poprzez identyfikację zdarzeń, określenie prawdopodobieństwa ich wystąpienia, wpływ na zabezpieczenia;
- Plany ciągłości działania – udokumentowany zbiór procedur, utrzymywany w gotowości do wykorzystania w przypadku zakłócenia działalności biznesowej;
- Strategia odtwarzania po katastrofie – odtworzenie systemów krytycznych po katastrofie w wymaganym czasie, plany odtwarzania po katastrofie.
Korzyści
Uczestnicy szkolenia otrzymują:
- Certyfikat Managera zapewnienia ciągłości działania (po zdaniu egzaminu)
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 1700 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: SC-ZA-01
Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.