Innowacje w pracy projektowej – zacznij pracować mądrzej, a nie więcej (szkolenie zdalne)

Czy masz wrażenie, że cały czas powtarzacie te same błędy? Czy zastanawiasz się, jak można usprawnić sposób współpracy? Według danych OECD (Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju) z 2017 roku Polacy są jednym z najbardziej zapracowanych narodów świata. Z wynikiem 1928 godzin rocznie są w światowej czołówce. Niestety, nie przekłada się to na produktywność, a sprawia, że jesteśmy najbardziej zestresowanymi pracownikami w Europie. Stresu każdego dnia doświadcza w pracy aż 27 proc. Polaków.

Podczas szkolenia doświadczycie innowacji w pracy projektowej, która pozwoli pracować mądrzej, a nie więcej. Opiera się ono na symulacji projektu, która pokaże wyzwania stojące przed zespołem. Będziecie współpracować w zespole i znajdować usprawnienia poprawiające rezultaty projektu. Ten warsztat jest doświadczeniem kooperacyjnym, nastawionym na integrację grupy i ćwiczenie współdziałania. Wyciągnięcie konkretne wnioski, które będziecie mogli wdrożyć u siebie w zespole.

Cel szkolenia

Wzięcie większej odpowiedzialności za doskonalenie swojego sposobu pracy. 

Formy merytoryczne:​ warsztat, symulacja projektu, case-study, panel dyskusyjny.

Platformy online: ​ZOOM, Miro.

Wersja językowa: polski, angielski.

Trener prowadzący szkolenie: ​Błażej Goraj, Project Management Expert.

Błażej jest certyfikowanym trenerem i konsultantem zarządzania projektami. Od 2005 roku pomaga firmom pracować projektowo w taki sposób, żeby ich klienci zamawiali więcej produktów, a pracownicy byli dumni ze swojej pracy.

Swoją przygodę z projektami zaczynał od start-up’u, ale szybko wciągnęli go giganci z listy Fortune 500 tacy jak Hewlett-Packard i Mondelez International. Kluczem w zdobywaniu doświadczenia była różnorodność: od projektów wdrożenia nowego produktu na rynek, poprzez doradzanie zespołom marketingowym jak pracować zgodnie z filozofią Agile, a na transformacji systemów bankowych kończąc.

Opracował metodę rozwoju czterech mocy zespołów projektowych
opartą o jasną wizję, skuteczne narzędzia, szybkie rezultaty oraz zaangażowanych ludzi. Uczestnicy jego szkoleń bardzo cenią ciekawe przykłady, angażujące symulacje oraz szybkie do zastosowania triki, które pomagają lepiej prowadzić projekty już od następnego dnia.

Profil uczestnika

Szkolenie przeznaczone dla grup liczących od 5 do 15 osób.

Agenda

Symulacja projektu:

  • zrozumienie symulacji projektu, mapy obszaru działania oraz gry szkoleniowej Raven,
  • ocena sytuacji, podejmowanie decyzji, działanie,
  • wyzwania VUCA (zmienność, niepewność, złożoność, niejednoznaczność),
  • wspólne działanie oraz poszukiwanie usprawnień, które wpływają na rezultaty,
  • pomiar rezultatów, retrospektywa zespołowa.

Wdrażanie usprawnień:

  • planowanie, praca ze strategią, stawianie celów i ustalanie priorytetów,
  • zarządzanie talentami, budowa kompetencji zespołu, zarządzanie pracą podwładnych,
  • skuteczna komunikacja w zespole (monitorowanie, rozwiązywanie problemów, push vs pull),
  • zarządzanie zmianą, ryzykiem oraz problemami,
  • analiza wskaźników wydajności zespołów.

Budowanie środowiska innowacyjnego:

  • przywództwo oraz wizja w innowacji,
  • rola zaangażowania oraz samoorganizacji w zespole,
  • natura i dynamika zmian wpływające na postęp,
  • sposoby radzenia sobie z brakiem przewidywalności,
  • rozumienie złożoności w przypadku nakładania się różnych problemów,
  • myślenie systemowe i efekt przyczynowo-skutkowy.

Metody wdrażania usprawnień:

  • planowanie cyklu wdrożenia innowacji i usprawnień,
  • monitorowanie nowych pomysłów i wybieranie najlepszych,
  • szybkie prototypy do akceleracji procesu uczenia się,
  • ewolucyjne metody poszukiwania usprawnień,
  • konwergencja vs dywergencja w innowacji.

Korzyści

  • Zrozumienie innowacji jako klucza do przetrwania w środowisku biznesowym. Doświadczenie pełnego procesu usprawnień z pomiarem rezultatu.
  • Zwiększenie odpowiedzialności za skuteczność w miejscu pracy.
  • Budowa zaangażowania i otwartości w zespole.
  • Pogłębienie wiedzy o talentach i kompetencjach zespołu.

Wymagane przygotowanie uczestników

Wymagane jest, aby każdy uczestnik miał komputer wyposażony w kamerę i mikrofon oraz łącze internetowe. Dodatkowo każdy uczestnik może potrzebować swojego smartfona do ćwiczeń warsztatowych (wymagana aktualna przeglądarka Chrome lub Safari).

INFORMACJA CENOWA:
od - zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 1

KOD SZKOLENIA: MG-ZP-04

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.

Leave this field blank

REJESTRACJA

Leave this field blank



INNE SZKOLENIA

Udostępnij swoim znajomym