Cross-Selling i Upselling – zwiększanie wartości sprzedaży
- Sprzedaję czy doradzam? Jakie korzyści płyną z bycia doradcą biznesowym? Partnerska postawa w procesie dosprzedaży (cross-sellingu i upsellingu).
- „Dotknij szczytu świata”, czyli czego sprzedawca może nauczyć się od pierwszego niewidomego zdobywcy Mount Everestu? – analiza wyzwań w procesach dosprzedaży i sprzedaży wiązanej.
- Pokonywanie strachu i niepewności – jak działa mózg w sytuacji stresu. Teoria 3 mózgów Paula McLeana i jej wykorzystanie jako skuteczne narzędzie w pokonaniu niepewności i strachu w sytuacjach sprzedażowych
- Budowanie doradczej relacji sprzedażowej z klientem – z wykorzystaniem modelu hojności społecznej
- Ćwiczenie – Antygrawitacja – współpraca i komunikacja w procesach sprzedażowych w klientami – eksperyment zespołowy z wypracowaniem kluczowych elementów współpracy i komunikacji pomiędzy interesariuszami w procesach sprzedaży wiązanej i uzupełniającej
- Neuronauka w służbie sprzedaży i wywierania pozytywnego wpływu oraz przekonywania Klienta – kiedy Klienci słuchają i chcą kupować
- Mapa empatii – narzędzie do analizy potrzeb i oczekiwań klientów z naszego portfela – ćwiczenia na basie case study uczestników
- Analiza stanu bieżącego dla wybranych klientów. Zarządzanie relacjami z klientami. 3 wątki relacji z klientami.
- Analiza danych i przygotowanie prognozy uwzględniającej długoterminowe korzyści płynące ze współpracy.
- Model FIBA – pytania o dotychczasowe doświadczenia i plany na przyszłość. Ogólne – szczegółowe – zejście do poziomu konkretnych danych podczas analizy potrzeb.
- Sztuka zadawania pytań – podnoszenie efektywności cross-sellingu i up-sellingu. Tworzenie wartościowych pytań, które otwierają dialog i pogłębianie pytań w dialogu sprzedażowym.
- Planowanie i strategia oraz siłą celu: praca z narzędziem do segmentacji obecnych klientów oraz wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk (Profilowanie – Targetowanie – Segmentacja). Efektywność w pracy handlowca: Formuła efektywności. Personalizacja celu sprzedażowego i jego wartość/efektywność. Plany działań sprzedażowych (alokacja czasu i pieniędzy). Moja strategia działania: 4 kroki efektywności (cele, działania, weryfikacja, podsumowania).
- Narzędzia do efektywnego planowania własnej działalności i ustalania priorytetów w nieprzewidywalnych czasach (m.in. Macierz Eisenhowera, metoda ABC, remanent czasu pracy sprzedawcy).
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 3000 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: SF-KB-46
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!