Cross-Selling i Upselling – zwiększanie wartości sprzedaży

  1. Sprzedaję czy doradzam? Jakie korzyści płyną z bycia doradcą biznesowym? Partnerska postawa w procesie dosprzedaży (cross-sellingu i upsellingu).
  2. „Dotknij szczytu świata”, czyli czego sprzedawca może nauczyć się od pierwszego niewidomego zdobywcy Mount Everestu? – analiza wyzwań w procesach dosprzedaży i sprzedaży wiązanej.
  3. Pokonywanie strachu i niepewności – jak działa mózg w sytuacji stresu. Teoria 3 mózgów Paula McLeana i jej wykorzystanie jako skuteczne narzędzie w pokonaniu niepewności i strachu w sytuacjach sprzedażowych
  4. Budowanie doradczej relacji sprzedażowej z klientem – z wykorzystaniem modelu hojności społecznej 
  5. Ćwiczenie – Antygrawitacja – współpraca i komunikacja w procesach sprzedażowych w klientami – eksperyment zespołowy z wypracowaniem kluczowych elementów współpracy i komunikacji pomiędzy interesariuszami w procesach sprzedaży wiązanej i uzupełniającej
  6. Neuronauka w służbie sprzedaży i wywierania pozytywnego wpływu oraz przekonywania Klienta – kiedy Klienci słuchają i chcą kupować
  7. Mapa empatii – narzędzie do analizy potrzeb i oczekiwań klientów z naszego portfela – ćwiczenia na basie case study uczestników
  8. Analiza stanu bieżącego dla wybranych klientów. Zarządzanie relacjami z klientami. 3 wątki relacji z klientami.
  9. Analiza danych i przygotowanie prognozy uwzględniającej długoterminowe korzyści płynące ze współpracy.
  10. Model FIBA – pytania o dotychczasowe doświadczenia i plany na przyszłość. Ogólne – szczegółowe – zejście do poziomu konkretnych danych podczas analizy potrzeb.
  11. Sztuka zadawania pytań – podnoszenie efektywności cross-sellingu i up-sellingu. Tworzenie wartościowych pytań, które otwierają dialog i pogłębianie pytań w dialogu sprzedażowym.
  12. Planowanie i strategia oraz siłą celu: praca z narzędziem do segmentacji obecnych klientów oraz wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk (Profilowanie – Targetowanie – Segmentacja). Efektywność w pracy handlowca: Formuła efektywności. Personalizacja celu sprzedażowego i jego wartość/efektywność. Plany działań sprzedażowych (alokacja czasu i pieniędzy). Moja strategia działania: 4 kroki efektywności (cele, działania, weryfikacja, podsumowania).
  13. Narzędzia do efektywnego planowania własnej działalności i ustalania priorytetów w nieprzewidywalnych czasach (m.in. Macierz Eisenhowera, metoda ABC, remanent czasu pracy sprzedawcy).

      Poznaj naszą firmę

      INFORMACJA CENOWA:
      od 3000 zł netto za jedną osobę

      CZAS TRWANIA (dni): 2

      KOD SZKOLENIA: SF-KB-46

      Udostępnij swoim znajomym