Szkolenie Working with IBM? Opportunity Detect 9.1.x
Praktyczne informacje o szkoleniu
- KATEGORIA: Technologie
- KOD SZKOLENIA: 9U31G
- CZAS TRWANIA: 2 dni
- INFORMACJA CENOWA od: 3000 zł netto za jedną osobę
- RODZAJ SZKOLENIA: szkolenie zamknięte
- JĘZYK SZKOLENIA: polski
- FORMA REALIZACJI: stacjonarna, online
Opis szkolenia
BM Opportunity Detect umożliwia wyszukiwanie określonych zachowań i wzorców klientów w danych klientów oraz ich identyfikację na potrzeby działań marketingowych wychodzących.
W tym kursie poznasz i przećwiczysz podstawy tworzenia precyzyjnych i szczegółowych algorytmów wykrywania dla kampanii marketingowych opartych na zdarzeniach. Zaczynając od danych transakcyjnych klientów, nauczysz się, jak projektować i konfigurować komponenty logiki stosowanej przez systemy wyzwalaczy Opportunity Detect (algorytmy wykrywania).
Korzystając z przyjaznego dla użytkownika środowiska i wszystkich jego możliwości, zaprojektujesz i dostroisz logikę wykrywania zdarzeń, a także poznasz podstawy wdrażania tych możliwości.
Profil uczestnika
- Kierownicy ds. marketingu
- Analitycy ds. marketingu
- Pracownicy ds. IT i administracji ds. marketingu
Agenda
- Przegląd kursu
- Moduł 1: Podstawy wykrywania okazji
- Moduł 2: Komponenty systemów wyzwalających
- Moduł 3: Budowanie systemów wyzwalających
- Moduł 4: Metodologia i wdrażanie
- Podsumowanie kursu
Wymagane przygotowanie uczestników
Aby wziąć udział w kursie uczestnik powinien:
- Posiadać pewne umiejętności programistyczne
- Posiadać umiejętność wykonywania podstawowego SQL
- Posiadać umiejętność rozumowania temporalnego
- Znajomość koncepcji marketingowych
- Zrozumieć dynamikę wysokiego poziomu tworzenia kampanii marketingowych wychodzących i przychodzących
- Dobrze rozumieć dane zawarte w transakcjach biznesowych w swojej branży
- Dobrze rozumieć procesy biznesowe swojej firmy, które generują transakcje o wartości dla marketingu
Zagadnienia
- Zrozumienie roli i celu Opportunity Detect w działaniach marketingowych.
- Poznanie komponentów systemów wyzwalających i sposób ich konfiguracji.
- Rozpoczęcie budowania celowej logiki wykrywania. Z czasem i doświadczeniem uczestnik zyska większą biegłość w budowaniu i wykonywaniu logiki wykrywania.
- Zdobycie pojęcia o metodologii operacyjnej Opportunity Detect.
- Nauczenie się na przykładzie niektórych technik budowania logiki, które łączą technikę ze strategią biznesową.
Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu
Klaudia Janecka
+48 539 064 686
klaudia.janecka@eitt.pl
ul. Ząbkowska 3103-736 Warszawa
Organizacja szkolenia
- Minimalna liczba uczestników: 4 osób
- Maksymalna liczba uczestników: 12 osób
- Miejsce: siedziba klienta lub wskazana lokalizacja
- Czas trwania każdego dnia: 8 godzin zegarowych (9:00-17:00)
Formy realizacji szkolenia
Szkolenie stacjonarne
- Szkolenie w siedzibie klienta lub wskazanej lokalizacji
- Sala szkoleniowa wyposażona w niezbędny sprzęt
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Przerwy kawowe i lunch
- Bezpośrednia interakcja z trenerem
- Networking w grupie
- Ćwiczenia warsztatowe w zespołach
Szkolenie zdalne
- Wirtualne środowisko szkoleniowe
- Materiały w formie elektronicznej
- Interaktywne ćwiczenia online
- Breakout rooms do pracy w grupach
- Wsparcie techniczne podczas szkolenia
- Nagrania sesji (opcjonalnie)
Możliwość dofinansowania
Szkolenie może zostać sfinansowane ze środków publicznych w ramach:
- Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS)
- Bazy Usług Rozwojowych (BUR)
- Projektów unijnych realizowanych przez PARP
- Programu Akademia HR (PARP)
- Regionalnych programów operacyjnych
W przypadku zainteresowania dofinansowaniem, nasz zespół pomoże w przygotowaniu wymaganej dokumentacji.
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!
Zaufali nam
Poznaj naszą firmę

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu
Klaudia Janecka
+48 539 064 686
klaudia.janecka@eitt.pl
ul. Ząbkowska 3103-736 Warszawa
FAQ — Często zadawana pytania
- Zaproszenie w formie one-pager’a z terminami
- Kick-off projektu
- Strategiczne przywództwo i myślenie
- Komunikacja i współpraca. Zarządzanie konfliktem
- Motywowanie, angażowanie i trudne decyzje w biznesie
- Zarządzanie zmianą i innowacjami. Przywództwo w kryzysie
- Budowa organizacji przyszłości
- Warsztat dobrych praktyk – retrospektywa; stworzenie spójnego programu dla średniego i niższego szczebla zarządzania