Wirtualna rzeczywistość dla twórców gier
Opis
Zaawansowane szkolenie praktyczne poświęcone tworzeniu immersyjnych doświadczeń w wirtualnej rzeczywistości. Program warsztatów obejmuje pełen proces produkcji aplikacji VR, od projektowania interakcji przez implementację mechanik po optymalizację wydajności. Podczas intensywnych zajęć uczestnicy poznają specyfikę tworzenia środowisk VR, zasady projektowania intuicyjnych interfejsów oraz metody zapewnienia komfortu użytkownika. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z wykorzystaniem profesjonalnych zestawów VR i silników do tworzenia gier.
Profil uczestnika
- Programiści gier zainteresowani technologią VR
- Projektanci doświadczeń użytkownika w VR
- Deweloperzy aplikacji interaktywnych
- Technical Artystści specjalizujący się w VR
- Projektanci poziomów do gier VR
- Twórcy doświadczeń immersyjnych
- Specjaliści ds. interakcji w VR
Agenda
- Fundamenty tworzenia aplikacji VR
- Specyfika środowiska wirtualnej rzeczywistości
- Projektowanie interakcji w przestrzeni 3D
- Zasady komfortu użytkownika w VR
- Implementacja podstawowych mechanik
- Zaawansowane techniki programowania VR
- Systemy interakcji z kontrolerami
- Fizyka w środowisku wirtualnym
- Implementacja systemów poruszania się
- Synchronizacja w aplikacjach multiplayer
- Optymalizacja i wydajność
- Techniki renderowania w VR
- Optymalizacja zasobów graficznych
- Zarządzanie pamięcią i wydajnością
- Debugowanie aplikacji VR
- Projektowanie doświadczeń użytkownika
- Psychologia percepcji w VR
- Projektowanie intuicyjnych interfejsów
- Testowanie użyteczności w VR
- Redukcja dyskomfortu użytkownika
Korzyści
Praktyczna wiedza o tworzeniu immersyjnych doświadczeń w wirtualnej rzeczywistości. Znajomość technik programowania specyficznych dla VR. Umiejętność projektowania intuicyjnych interfejsów i interakcji w przestrzeni 3D. Zrozumienie aspektów wydajnościowych aplikacji VR. Wiedza o metodach zapewnienia komfortu użytkownika w środowisku wirtualnym. Zdolność do tworzenia zaawansowanych mechanik w VR. Znajomość technik optymalizacji grafiki i wydajności.
Wymagane przygotowanie uczestników
- Doświadczenie w programowaniu gier
- Znajomość silników do tworzenia gier
- Podstawy grafiki 3D i fizyki
- Rozumienie zasad projektowania interakcji
Zagadnienia
- Projektowanie doświadczeń VR
- Programowanie interakcji w VR
- Optymalizacja wydajności
- Systemy poruszania się
- Fizyka w środowisku VR
- Renderowanie stereoskopowe
- Interfejsy użytkownika VR
- Testowanie aplikacji VR
- Psychologia percepcji
- Multiplayer w VR
- Debugowanie aplikacji
- Komfort użytkownika
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 6350 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 5
KOD SZKOLENIA: IT-SD-123
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!