Unreal Engine 5 – zaawansowane techniki

Opis

Zaawansowane szkolenie z tworzenia gier i aplikacji interaktywnych w najnowszej wersji silnika Unreal Engine 5. Program warsztatów koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu zaawansowanych funkcji silnika, w tym systemu Nanite do renderowania geometrii, systemu Lumen do oświetlenia globalnego oraz nowych narzędzi do tworzenia otwartych światów. Uczestnicy poznają techniki optymalizacji wydajności oraz metody tworzenia fotorealistycznej grafiki w czasie rzeczywistym. Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów z wykorzystaniem rzeczywistych przypadków użycia.

Profil uczestnika

  • Programiści gier z doświadczeniem w Unreal Engine
  • Technical Artystści pracujący przy produkcji gier
  • Developerzy aplikacji 3D czasu rzeczywistego
  • Specjaliści ds. grafiki i efektów wizualnych
  • Projektanci poziomów w grach wideo
  • Twórcy interaktywnych doświadczeń VR/AR
  • Artyści 3D wykorzystujący Unreal Engine

Agenda

  1. Zaawansowane systemy renderowania
    • Wykorzystanie technologii Nanite
    • Implementacja oświetlenia z Lumen
    • Zaawansowane efekty postprocessingu
    • Optymalizacja wydajności renderowania
  2. Programowanie w Unreal Engine 5
    • Tworzenie zaawansowanych blueprintów
    • Implementacja własnych shaderów
    • Programowanie fizyki i symulacji
    • Integracja z systemami AI
  3. Tworzenie otwartych światów
    • Projektowanie dużych lokacji
    • Systemy streamingu zawartości
    • Zarządzanie zasobami gry
    • Optymalizacja wydajności świata
  4. Pipeline produkcyjny
    • Zarządzanie projektem w UE5
    • Systemy kontroli wersji
    • Automatyzacja procesów
    • Przygotowanie buildu gry

Korzyści

Praktyczna wiedza o wykorzystaniu zaawansowanych funkcji Unreal Engine 5 w produkcji gier. Znajomość najnowszych technik renderowania w czasie rzeczywistym. Umiejętność tworzenia zoptymalizowanych, rozbudowanych światów gry. Zrozumienie profesjonalnego pipeline’u produkcyjnego. Wiedza o implementacji zaawansowanych systemów graficznych. Zdolność do optymalizacji wydajności w dużych projektach. Znajomość dobrych praktyk w tworzeniu gier AAA.

Wymagane przygotowanie uczestników

  • Podstawowa znajomość Unreal Engine
  • Doświadczenie w tworzeniu gier
  • Znajomość podstaw programowania
  • Zrozumienie procesu produkcji gier

Zagadnienia

  • System Nanite do renderowania geometrii
  • Technologia oświetlenia Lumen
  • Tworzenie otwartych światów
  • Optymalizacja wydajności
  • Zaawansowane blueprinty
  • Systemy streamingu zawartości
  • Zarządzanie zasobami gry
  • Pipeline produkcyjny
  • Kontrola wersji w UE5
  • Fotorealistyczne renderowanie
  • Programowanie shaderów
  • Automatyzacja procesów

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 2450 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: IT-SD-118

?
?
Zapoznałem/łam się i akceptuję politykę prywatności. *