Unreal Engine 5 – zaawansowane techniki
Opis
Zaawansowane szkolenie z tworzenia gier i aplikacji interaktywnych w najnowszej wersji silnika Unreal Engine 5. Program warsztatów koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu zaawansowanych funkcji silnika, w tym systemu Nanite do renderowania geometrii, systemu Lumen do oświetlenia globalnego oraz nowych narzędzi do tworzenia otwartych światów. Uczestnicy poznają techniki optymalizacji wydajności oraz metody tworzenia fotorealistycznej grafiki w czasie rzeczywistym. Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych warsztatów z wykorzystaniem rzeczywistych przypadków użycia.
Profil uczestnika
- Programiści gier z doświadczeniem w Unreal Engine
- Technical Artystści pracujący przy produkcji gier
- Developerzy aplikacji 3D czasu rzeczywistego
- Specjaliści ds. grafiki i efektów wizualnych
- Projektanci poziomów w grach wideo
- Twórcy interaktywnych doświadczeń VR/AR
- Artyści 3D wykorzystujący Unreal Engine
Agenda
- Zaawansowane systemy renderowania
- Wykorzystanie technologii Nanite
- Implementacja oświetlenia z Lumen
- Zaawansowane efekty postprocessingu
- Optymalizacja wydajności renderowania
- Programowanie w Unreal Engine 5
- Tworzenie zaawansowanych blueprintów
- Implementacja własnych shaderów
- Programowanie fizyki i symulacji
- Integracja z systemami AI
- Tworzenie otwartych światów
- Projektowanie dużych lokacji
- Systemy streamingu zawartości
- Zarządzanie zasobami gry
- Optymalizacja wydajności świata
- Pipeline produkcyjny
- Zarządzanie projektem w UE5
- Systemy kontroli wersji
- Automatyzacja procesów
- Przygotowanie buildu gry
Korzyści
Praktyczna wiedza o wykorzystaniu zaawansowanych funkcji Unreal Engine 5 w produkcji gier. Znajomość najnowszych technik renderowania w czasie rzeczywistym. Umiejętność tworzenia zoptymalizowanych, rozbudowanych światów gry. Zrozumienie profesjonalnego pipeline’u produkcyjnego. Wiedza o implementacji zaawansowanych systemów graficznych. Zdolność do optymalizacji wydajności w dużych projektach. Znajomość dobrych praktyk w tworzeniu gier AAA.
Wymagane przygotowanie uczestników
- Podstawowa znajomość Unreal Engine
- Doświadczenie w tworzeniu gier
- Znajomość podstaw programowania
- Zrozumienie procesu produkcji gier
Zagadnienia
- System Nanite do renderowania geometrii
- Technologia oświetlenia Lumen
- Tworzenie otwartych światów
- Optymalizacja wydajności
- Zaawansowane blueprinty
- Systemy streamingu zawartości
- Zarządzanie zasobami gry
- Pipeline produkcyjny
- Kontrola wersji w UE5
- Fotorealistyczne renderowanie
- Programowanie shaderów
- Automatyzacja procesów
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 2450 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: IT-SD-118
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!