Unity: Tworzenie gier 3D z C# i JavaScript

Opis

Szkolenie zapewnia praktyczne wprowadzenie do tworzenia gier 3D w środowisku Unity, wykorzystując języki C# i JavaScript. Uczestnicy podczas warsztatów przejdą przez cały proces produkcji gry: od koncepcji, przez implementację mechanik, po finalne testy i optymalizację. Program skupia się na praktycznych aspektach tworzenia gier, prezentując sprawdzone wzorce projektowe i techniki programistyczne.

Profil uczestnika

  • Programiści chcący wejść w świat tworzenia gier
  • Deweloperzy JavaScript zainteresowani rozwojem w kierunku Unity
  • Graficy 3D pragnący poszerzyć kompetencje o programowanie
  • Projektanci gier potrzebujący umiejętności technicznych
  • Inżynierowie oprogramowania szukający nowych obszarów rozwoju
  • Entuzjaści gamedev rozpoczynający przygodę z tworzeniem gier
  • Specjaliści IT zainteresowani interaktywnymi aplikacjami 3D

Agenda

  1. Podstawy Unity i środowisko programistyczne
    • Interfejs Unity i podstawowe narzędzia
    • Zarządzanie projektami i zasobami
    • Komponenty i GameObjects
    • Podstawy skryptowania w C# i JavaScript
  2. Fizyka i mechaniki gry
    • System fizyki Unity
    • Wykrywanie kolizji i triggery
    • Implementacja podstawowych mechanik
    • Zarządzanie stanem gry
  3. Grafika i animacja
    • Praca z materiałami i teksturami
    • System animacji Unity
    • Oświetlenie i efekty specjalne
    • Optymalizacja grafiki
  4. Zaawansowane techniki programowania
    • Wzorce projektowe w grach
    • Systemy cząsteczkowe
    • Sztuczna inteligencja
    • Multiplayer i networking

Korzyści

Uczestnik nabędzie praktyczne umiejętności tworzenia gier 3D w środowisku Unity. Zdobędzie wiedzę pozwalającą na samodzielne projektowanie i implementację mechanik gry. Nauczy się efektywnie wykorzystywać możliwości silnika Unity w zakresie grafiki i fizyki. Pozna techniki optymalizacji wydajności gier 3D. Będzie potrafił tworzyć własne komponenty i skrypty rozszerzające funkcjonalność Unity. Zyska umiejętność implementacji systemów sztucznej inteligencji w grach.

Wymagane przygotowanie uczestników

  • Znajomość podstaw programowania obiektowego
  • Podstawowa znajomość JavaScript lub C#
  • Zrozumienie koncepcji matematycznych (wektory, macierze)
  • Ogólna znajomość principiów tworzenia gier

Zagadnienia

  • Architektura silnika Unity
  • Programowanie w C# i JavaScript dla Unity
  • Systemy fizyki i kolizji
  • Animacja i kontrola postaci
  • Sztuczna inteligencja w grach
  • Systemy cząsteczkowe i efekty specjalne
  • Optymalizacja wydajności
  • Zarządzanie zasobami gry
  • Debugowanie i testowanie
  • Dźwięk i muzyka w Unity
  • Projektowanie poziomów
  • Multiplayer i networking

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 2950 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 4

KOD SZKOLENIA: IT-SD-508

?
?
Zapoznałem/łam się i akceptuję politykę prywatności. *