Szybkie prototypowanie VR w Unity3D dla architektury
Opis
Intensywne szkolenie warsztatowe z zakresu tworzenia prototypów aplikacji VR dla branży architektonicznej w środowisku Unity3D. Program koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi do szybkiego prototypowania przestrzeni wirtualnych na podstawie modeli architektonicznych. Podczas warsztatów uczestnicy poznają pełen proces tworzenia aplikacji VR – od importu modeli 3D, przez programowanie interakcji, po optymalizację wydajności. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznych ćwiczeń z wykorzystaniem profesjonalnych zestawów VR.
Profil uczestnika
- Architekci i projektanci wnętrz zainteresowani tworzeniem interaktywnych wizualizacji VR
- Deweloperzy aplikacji 3D chcący poszerzyć kompetencje o technologie VR
- Programiści Unity3D planujący specjalizację w aplikacjach architektonicznych
- Specjaliści wizualizacji 3D poszukujący nowych narzędzi prezentacji projektów
- Project managerowie nadzorujący projekty z wykorzystaniem VR
- Projektanci UX/UI zainteresowani projektowaniem interfejsów w przestrzeni VR
- Osoby odpowiedzialne za wdrażanie innowacji w firmach architektonicznych
Agenda
- Podstawy Unity3D w kontekście VR
- Konfiguracja środowiska programistycznego dla VR
- Import i przygotowanie modeli architektonicznych
- Zarządzanie sceną i hierarchią obiektów
- Podstawy oświetlenia w VR
- Programowanie interakcji VR
- Implementacja poruszania się w przestrzeni wirtualnej
- Tworzenie interaktywnych elementów otoczenia
- Programowanie mechanizmów teleportacji
- System chwytania i manipulacji obiektami
- Optymalizacja i wydajność
- Techniki optymalizacji modeli architektonicznych
- Zarządzanie zasobami w aplikacji VR
- Optymalizacja oświetlenia i tekstur
- Profilowanie i debugowanie aplikacji VR
- Zaawansowane techniki i wdrożenie
- Implementacja systemu adnotacji i pomiarów
- Tworzenie dynamicznych przekrojów budynków
- Przygotowanie aplikacji do dystrybucji
- Integracja z systemami kontroli wersji
Korzyści
Zdobycie praktycznych umiejętności tworzenia aplikacji VR dla projektów architektonicznych pozwoli na samodzielne prowadzenie prezentacji projektów w wirtualnej rzeczywistości. Po szkoleniu możliwe będzie efektywne tworzenie prototypów przestrzeni wirtualnych z wykorzystaniem Unity3D. Znajomość technik optymalizacji umożliwi tworzenie wydajnych aplikacji VR działających na różnych platformach sprzętowych. Opanowanie narzędzi do szybkiego prototypowania pozwoli na znaczące przyspieszenie procesu iteracji projektowych. Praktyczne doświadczenie w programowaniu interakcji VR umożliwi tworzenie angażujących doświadczeń dla klientów. Poznane techniki prezentacji projektów architektonicznych w VR pozwolą na bardziej efektywną komunikację z klientami.
Wymagane przygotowanie uczestników
- Podstawowa znajomość modelowania 3D
- Znajomość podstaw programowania obiektowego
- Doświadczenie w pracy z silnikami graficznymi
- Podstawowa wiedza z zakresu projektowania architektonicznego
Zagadnienia
- Architektura aplikacji VR w Unity3D
- Optymalizacja modeli 3D dla wirtualnej rzeczywistości
- Programowanie interakcji w przestrzeni VR
- Systemy nawigacji i teleportacji
- Techniki oświetlenia w VR
- Zarządzanie projektem
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 3950 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 4
KOD SZKOLENIA: IT-SD-124
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!