Szybkie prototypowanie VR w Unity3D dla architektury

Opis

Intensywne szkolenie warsztatowe z zakresu tworzenia prototypów aplikacji VR dla branży architektonicznej w środowisku Unity3D. Program koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi do szybkiego prototypowania przestrzeni wirtualnych na podstawie modeli architektonicznych. Podczas warsztatów uczestnicy poznają pełen proces tworzenia aplikacji VR – od importu modeli 3D, przez programowanie interakcji, po optymalizację wydajności. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznych ćwiczeń z wykorzystaniem profesjonalnych zestawów VR.

Profil uczestnika

  • Architekci i projektanci wnętrz zainteresowani tworzeniem interaktywnych wizualizacji VR
  • Deweloperzy aplikacji 3D chcący poszerzyć kompetencje o technologie VR
  • Programiści Unity3D planujący specjalizację w aplikacjach architektonicznych
  • Specjaliści wizualizacji 3D poszukujący nowych narzędzi prezentacji projektów
  • Project managerowie nadzorujący projekty z wykorzystaniem VR
  • Projektanci UX/UI zainteresowani projektowaniem interfejsów w przestrzeni VR
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie innowacji w firmach architektonicznych

Agenda

  1. Podstawy Unity3D w kontekście VR
    • Konfiguracja środowiska programistycznego dla VR
    • Import i przygotowanie modeli architektonicznych
    • Zarządzanie sceną i hierarchią obiektów
    • Podstawy oświetlenia w VR
  2. Programowanie interakcji VR
    • Implementacja poruszania się w przestrzeni wirtualnej
    • Tworzenie interaktywnych elementów otoczenia
    • Programowanie mechanizmów teleportacji
    • System chwytania i manipulacji obiektami
  3. Optymalizacja i wydajność
    • Techniki optymalizacji modeli architektonicznych
    • Zarządzanie zasobami w aplikacji VR
    • Optymalizacja oświetlenia i tekstur
    • Profilowanie i debugowanie aplikacji VR
  4. Zaawansowane techniki i wdrożenie
    • Implementacja systemu adnotacji i pomiarów
    • Tworzenie dynamicznych przekrojów budynków
    • Przygotowanie aplikacji do dystrybucji
    • Integracja z systemami kontroli wersji

Korzyści

Zdobycie praktycznych umiejętności tworzenia aplikacji VR dla projektów architektonicznych pozwoli na samodzielne prowadzenie prezentacji projektów w wirtualnej rzeczywistości. Po szkoleniu możliwe będzie efektywne tworzenie prototypów przestrzeni wirtualnych z wykorzystaniem Unity3D. Znajomość technik optymalizacji umożliwi tworzenie wydajnych aplikacji VR działających na różnych platformach sprzętowych. Opanowanie narzędzi do szybkiego prototypowania pozwoli na znaczące przyspieszenie procesu iteracji projektowych. Praktyczne doświadczenie w programowaniu interakcji VR umożliwi tworzenie angażujących doświadczeń dla klientów. Poznane techniki prezentacji projektów architektonicznych w VR pozwolą na bardziej efektywną komunikację z klientami.

Wymagane przygotowanie uczestników

  • Podstawowa znajomość modelowania 3D
  • Znajomość podstaw programowania obiektowego
  • Doświadczenie w pracy z silnikami graficznymi
  • Podstawowa wiedza z zakresu projektowania architektonicznego

Zagadnienia

  • Architektura aplikacji VR w Unity3D
  • Optymalizacja modeli 3D dla wirtualnej rzeczywistości
  • Programowanie interakcji w przestrzeni VR
  • Systemy nawigacji i teleportacji
  • Techniki oświetlenia w VR
  • Zarządzanie projektem

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 3950 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 4

KOD SZKOLENIA: IT-SD-124

?
?
Zapoznałem/łam się i akceptuję politykę prywatności. *