Projektowanie doświadczeń użytkownika (UX) z Figma

Opis

Szkolenie koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzia Figma w projektowaniu doświadczeń użytkownika. Uczestnicy poznają zaawansowane techniki projektowania interfejsów poprzez praktyczne warsztaty z rzeczywistymi scenariuszami projektowymi. Program łączy teorię projektowania UX z intensywnymi ćwiczeniami praktycznymi w środowisku Figma, umożliwiając zdobycie umiejętności niezbędnych do tworzenia efektywnych i atrakcyjnych interfejsów użytkownika. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej, gdzie każdy uczestnik pracuje nad własnym projektem.

Profil uczestnika

  • Projektanci interfejsów użytkownika
  • Programiści frontend zainteresowani UX
  • Specjaliści ds. użyteczności
  • Projektanci graficzni przechodzący do UX
  • Analitycy UX
  • Kierownicy produktu
  • Projektanci interakcji
  • Specjaliści ds. transformacji cyfrowej

Agenda

  1. Wprowadzenie do Figma
    • Interfejs i podstawowe narzędzia
    • Organizacja przestrzeni roboczej
    • Zarządzanie komponentami
    • Praca z układami i siatkami
  2. Projektowanie interfejsu
    • Tworzenie makiet
    • Systemy projektowe
    • Prototypowanie interakcji
    • Biblioteki komponentów
  3. Współpraca i iteracja
    • Praca zespołowa w Figma
    • Zarządzanie wersjami
    • Przekazywanie feedbacku
    • Organizacja bibliotek
  4. Optymalizacja procesu
    • Automatyzacja pracy
    • Zarządzanie zasobami
    • Integracja z narzędziami
    • Przygotowanie do wdrożenia

Korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił efektywnie wykorzystywać Figma w procesie projektowania interfejsów użytkownika. Zdobędzie praktyczną wiedzę z zakresu tworzenia spójnych systemów projektowych. Rozwinie umiejętności prototypowania interaktywnych interfejsów. Nauczy się organizować pracę zespołową w środowisku Figma. Będzie potrafił tworzyć i zarządzać bibliotekami komponentów wielokrotnego użytku. Zdobędzie umiejętność optymalizacji procesu projektowego z wykorzystaniem automatyzacji.

Wymagane przygotowanie uczestników

  • Podstawowa znajomość zasad projektowania UX
  • Doświadczenie w projektowaniu interfejsów
  • Rozumienie procesów projektowych
  • Znajomość podstaw projektowania wizualnego

Zagadnienia

  • Interfejs Figma
  • Projektowanie responsywne
  • Systemy projektowe
  • Prototypowanie interakcji
  • Zarządzanie komponentami
  • Współpraca zespołowa
  • Automatyzacja procesów
  • Biblioteki zasobów
  • Optymalizacja pracy
  • Integracja z workflow
  • Wersjonowanie projektów
  • Przekazywanie do implementacji

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 1450 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 1

KOD SZKOLENIA: IT-SD-713

?
?
Zapoznałem/łam się i akceptuję politykę prywatności. *