Projektowanie doświadczeń użytkownika (UX) z Figma
Opis
Szkolenie koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzia Figma w projektowaniu doświadczeń użytkownika. Uczestnicy poznają zaawansowane techniki projektowania interfejsów poprzez praktyczne warsztaty z rzeczywistymi scenariuszami projektowymi. Program łączy teorię projektowania UX z intensywnymi ćwiczeniami praktycznymi w środowisku Figma, umożliwiając zdobycie umiejętności niezbędnych do tworzenia efektywnych i atrakcyjnych interfejsów użytkownika. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej, gdzie każdy uczestnik pracuje nad własnym projektem.
Profil uczestnika
- Projektanci interfejsów użytkownika
- Programiści frontend zainteresowani UX
- Specjaliści ds. użyteczności
- Projektanci graficzni przechodzący do UX
- Analitycy UX
- Kierownicy produktu
- Projektanci interakcji
- Specjaliści ds. transformacji cyfrowej
Agenda
- Wprowadzenie do Figma
- Interfejs i podstawowe narzędzia
- Organizacja przestrzeni roboczej
- Zarządzanie komponentami
- Praca z układami i siatkami
- Projektowanie interfejsu
- Tworzenie makiet
- Systemy projektowe
- Prototypowanie interakcji
- Biblioteki komponentów
- Współpraca i iteracja
- Praca zespołowa w Figma
- Zarządzanie wersjami
- Przekazywanie feedbacku
- Organizacja bibliotek
- Optymalizacja procesu
- Automatyzacja pracy
- Zarządzanie zasobami
- Integracja z narzędziami
- Przygotowanie do wdrożenia
Korzyści
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił efektywnie wykorzystywać Figma w procesie projektowania interfejsów użytkownika. Zdobędzie praktyczną wiedzę z zakresu tworzenia spójnych systemów projektowych. Rozwinie umiejętności prototypowania interaktywnych interfejsów. Nauczy się organizować pracę zespołową w środowisku Figma. Będzie potrafił tworzyć i zarządzać bibliotekami komponentów wielokrotnego użytku. Zdobędzie umiejętność optymalizacji procesu projektowego z wykorzystaniem automatyzacji.
Wymagane przygotowanie uczestników
- Podstawowa znajomość zasad projektowania UX
- Doświadczenie w projektowaniu interfejsów
- Rozumienie procesów projektowych
- Znajomość podstaw projektowania wizualnego
Zagadnienia
- Interfejs Figma
- Projektowanie responsywne
- Systemy projektowe
- Prototypowanie interakcji
- Zarządzanie komponentami
- Współpraca zespołowa
- Automatyzacja procesów
- Biblioteki zasobów
- Optymalizacja pracy
- Integracja z workflow
- Wersjonowanie projektów
- Przekazywanie do implementacji
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 1450 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 1
KOD SZKOLENIA: IT-SD-713
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!