Podstawy projektowania UX (User Experience)

Opis

Szkolenie wprowadzające w świat projektowania doświadczeń użytkownika, łączące teorię z intensywnymi warsztatami praktycznymi. Program obejmuje fundamentalne zasady UX, metodyki projektowania zorientowanego na użytkownika oraz praktyczne techniki badawcze. W trakcie zajęć uczestnicy przechodzą przez cały proces projektowy, od zrozumienia potrzeb użytkowników po tworzenie i testowanie prototypów. Warsztaty prowadzone są w oparciu o realne przykłady i studia przypadków, z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi projektowych.

Profil uczestnika

  • Projektanci interfejsów rozpoczynający pracę w UX
  • Graficy pragnący rozszerzyć kompetencje o UX
  • Analitycy biznesowi zainteresowani projektowaniem usług
  • Product Ownerzy chcący lepiej rozumieć potrzeby użytkowników
  • Programiści chcący poszerzyć wiedzę o aspekty UX
  • Menedżerowie produktu cyfrowego
  • Specjaliści ds. marketingu cyfrowego

Agenda

  1. Podstawy User Experience
    • Filozofia projektowania zorientowanego na użytkownika
    • Elementy psychologii poznawczej w UX
    • Zasady projektowania interakcji
    • Metodyka Design Thinking
  2. Badania użytkowników
    • Techniki badań jakościowych
    • Tworzenie person i scenariuszy
    • Mapowanie ścieżek użytkownika
    • Analiza zachowań użytkowników
  3. Projektowanie interfejsów
    • Architektura informacji
    • Projektowanie struktury aplikacji
    • Tworzenie makiet i prototypów
    • Podstawy projektowania wizualnego
  4. Testowanie i iteracja
    • Metody testowania użyteczności
    • Zbieranie i analiza feedbacku
    • Optymalizacja interfejsu
    • Mierzenie efektywności UX

Korzyści

Zrozumienie fundamentalnych zasad projektowania zorientowanego na użytkownika. Praktyczna wiedza o metodach prowadzenia badań z użytkownikami. Umiejętność tworzenia person i map doświadczeń użytkownika. Znajomość procesu projektowania interfejsów cyfrowych. Wiedza o metodach testowania użyteczności produktów. Zdolność do analizy i optymalizacji doświadczeń użytkownika. Umiejętność stosowania metodyki Design Thinking w praktyce.

Wymagane przygotowanie uczestników

  • Podstawowa znajomość procesu wytwarzania oprogramowania
  • Zrozumienie podstaw projektowania interfejsów
  • Doświadczenie w pracy przy produktach cyfrowych
  • Znajomość podstaw marketingu cyfrowego

Zagadnienia

  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Badania użytkowników
  • Tworzenie person i scenariuszy
  • Architektura informacji
  • Prototypowanie interfejsów
  • Testowanie użyteczności
  • Design Thinking
  • Psychologia poznawcza
  • Mapowanie doświadczeń
  • Optymalizacja UX
  • Analiza zachowań użytkowników
  • Mierzenie efektywności projektowania

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 1950 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: IT-SD-119

?
?
Zapoznałem/łam się i akceptuję politykę prywatności. *