Podstawy projektowania UX (User Experience)
Opis
Szkolenie wprowadzające w świat projektowania doświadczeń użytkownika, łączące teorię z intensywnymi warsztatami praktycznymi. Program obejmuje fundamentalne zasady UX, metodyki projektowania zorientowanego na użytkownika oraz praktyczne techniki badawcze. W trakcie zajęć uczestnicy przechodzą przez cały proces projektowy, od zrozumienia potrzeb użytkowników po tworzenie i testowanie prototypów. Warsztaty prowadzone są w oparciu o realne przykłady i studia przypadków, z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi projektowych.
Profil uczestnika
- Projektanci interfejsów rozpoczynający pracę w UX
- Graficy pragnący rozszerzyć kompetencje o UX
- Analitycy biznesowi zainteresowani projektowaniem usług
- Product Ownerzy chcący lepiej rozumieć potrzeby użytkowników
- Programiści chcący poszerzyć wiedzę o aspekty UX
- Menedżerowie produktu cyfrowego
- Specjaliści ds. marketingu cyfrowego
Agenda
- Podstawy User Experience
- Filozofia projektowania zorientowanego na użytkownika
- Elementy psychologii poznawczej w UX
- Zasady projektowania interakcji
- Metodyka Design Thinking
- Badania użytkowników
- Techniki badań jakościowych
- Tworzenie person i scenariuszy
- Mapowanie ścieżek użytkownika
- Analiza zachowań użytkowników
- Projektowanie interfejsów
- Architektura informacji
- Projektowanie struktury aplikacji
- Tworzenie makiet i prototypów
- Podstawy projektowania wizualnego
- Testowanie i iteracja
- Metody testowania użyteczności
- Zbieranie i analiza feedbacku
- Optymalizacja interfejsu
- Mierzenie efektywności UX
Korzyści
Zrozumienie fundamentalnych zasad projektowania zorientowanego na użytkownika. Praktyczna wiedza o metodach prowadzenia badań z użytkownikami. Umiejętność tworzenia person i map doświadczeń użytkownika. Znajomość procesu projektowania interfejsów cyfrowych. Wiedza o metodach testowania użyteczności produktów. Zdolność do analizy i optymalizacji doświadczeń użytkownika. Umiejętność stosowania metodyki Design Thinking w praktyce.
Wymagane przygotowanie uczestników
- Podstawowa znajomość procesu wytwarzania oprogramowania
- Zrozumienie podstaw projektowania interfejsów
- Doświadczenie w pracy przy produktach cyfrowych
- Znajomość podstaw marketingu cyfrowego
Zagadnienia
- Projektowanie zorientowane na użytkownika
- Badania użytkowników
- Tworzenie person i scenariuszy
- Architektura informacji
- Prototypowanie interfejsów
- Testowanie użyteczności
- Design Thinking
- Psychologia poznawcza
- Mapowanie doświadczeń
- Optymalizacja UX
- Analiza zachowań użytkowników
- Mierzenie efektywności projektowania
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 1950 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: IT-SD-119
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!