Szkolenie IBM Omni-Channel Merchandising Shopper Insights Basics
W tym kursie nauczysz się, jak korzystać z paneli Shopper Insights, aby podejmować proaktywne decyzje dotyczące merchandisingu i marketingu przy użyciu zaawansowanych analiz.
Profil uczestnika
Ten podstawowy kurs przeznaczony jest dla dyrektorów ds. merchandisingu, dyrektorów ds. marketingu, analityków cen i pokrewnych profesjonalistów.
Agenda
- Nawigacja rozwiązania Shopper Insights
- Dane Shopper Insights, konfigurowalna hierarchia
- Pola dostosowywalne
- Grupy produktów i sklepów
- Najważniejsze pulpity nawigacyjne
- Przypadki użycia biznesowego
Wymagane przygotowanie uczestników
Powinieneś mieć następujące doświadczenie:
- Posiadać pewne doświadczenie w korzystaniu z przeglądarek internetowych, Internetu i systemów operacyjnych Microsoft Windows
- Umieć poruszać się po środowisku GUI
- Posiadać doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi i raportami.
W miarę przechodzenia przez koncepcje i zadania zakłada się, że znasz program Microsoft Excel; chociaż nie będzie to stanowić problemu blokującego naukę.
Zagadnienia
- Poruszanie się po rozwiązaniu Shopper Insights, aby pobrać żądane pulpity
- Wyjaśnianie danych Shopper Insights i hierarchii dla swojego rozwiązania
- Dostosowywanie pól, jeśli to konieczne
- Utworzenie grup produktów i sklepów
- Wyjaśnianie najważniejszych pulpitów i sposobów ich wykorzystania
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 1
KOD SZKOLENIA: 9A86G
Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.