Szkolenie IBM Omni-Channel Merchandising Shopper Insights Basics

W tym kursie nauczysz się, jak korzystać z paneli Shopper Insights, aby podejmować proaktywne decyzje dotyczące merchandisingu i marketingu przy użyciu zaawansowanych analiz.

Profil uczestnika

Ten podstawowy kurs przeznaczony jest dla dyrektorów ds. merchandisingu, dyrektorów ds. marketingu, analityków cen i pokrewnych profesjonalistów.

Agenda

  • Nawigacja rozwiązania Shopper Insights
  • Dane Shopper Insights, konfigurowalna hierarchia
  • Pola dostosowywalne
  • Grupy produktów i sklepów
  • Najważniejsze pulpity nawigacyjne
  • Przypadki użycia biznesowego

Wymagane przygotowanie uczestników

Powinieneś mieć następujące doświadczenie:

  • Posiadać pewne doświadczenie w korzystaniu z przeglądarek internetowych, Internetu i systemów operacyjnych Microsoft Windows
  • Umieć poruszać się po środowisku GUI
  • Posiadać doświadczenie w pracy z arkuszami kalkulacyjnymi i raportami.

W miarę przechodzenia przez koncepcje i zadania zakłada się, że znasz program Microsoft Excel; chociaż nie będzie to stanowić problemu blokującego naukę.

Zagadnienia

  • Poruszanie się po rozwiązaniu Shopper Insights, aby pobrać żądane pulpity
  • Wyjaśnianie danych Shopper Insights i hierarchii dla swojego rozwiązania
  • Dostosowywanie pól, jeśli to konieczne
  • Utworzenie grup produktów i sklepów
  • Wyjaśnianie najważniejszych pulpitów i sposobów ich wykorzystania

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 1

KOD SZKOLENIA: 9A86G

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.

REJESTRACJA




Udostępnij swoim znajomym