Szkolenie IBM Lotus Domino 8.5.x Help Desk Troubleshooting
Praktyczne informacje o szkoleniu
- KATEGORIA: Technologie
- KOD SZKOLENIA: D8L36G
- CZAS TRWANIA: 2 dni
- INFORMACJA CENOWA od: 3000 zł netto za jedną osobę
- RODZAJ SZKOLENIA: szkolenie zamknięte
- JĘZYK SZKOLENIA: polski
- FORMA REALIZACJI: stacjonarna, online
Opis szkolenia
Ten kurs wykorzystuje scenariusze, aby nauczyć przedstawicieli pomocy technicznej IBM® Lotus® Notes® i Lotus Domino® poziomu 2, jak rozwiązywać problemy z Lotus Notes i Lotus Domino. Poznasz rzeczywiste typy połączeń i przypadków, które będziesz diagnozować i rozwiązywać na co dzień. Podczas scenariuszy będziesz wykonywać typowe zadania administratora Lotus Domino; zarządzać stacjami roboczymi użytkowników; i rozwiązywać problemy z serwerem, bezpieczeństwem bazy danych i bazą danych użytkowników. Rozwiążesz również problemy z routingiem i dostarczaniem poczty, pocztą Lotus Notes i replikacją. Aby uzyskać skuteczne narzędzie pomocy technicznej, które może pomóc w udzielaniu wskazówek i terminowych szkoleń użytkownikom, zapoznaj się również z biblioteką MultiMedia Library for Lotus Software.
Profil uczestnika
Ten kurs średnio zaawansowany jest przeznaczony dla przedstawicieli wsparcia technicznego poziomu 2 Lotus Domino i Lotus Notes, którzy są odpowiedzialni za bezpieczeństwo haseł, odzyskiwanie identyfikatora Notes i rozwiązywanie drobnych problemów, takich jak dostęp do pliku poczty użytkownika, zarządzanie bazami danych Lotus Notes, replikacją i dostępem do sieci Web.
Agenda
Lekcja 1: Wprowadzenie do rozwiązywania problemów IBM Lotus Domino Help Desk
- Zdobywanie wiedzy na temat typów połączeń, które otrzymasz
- Używanie zewnętrznych zasobów, aby znaleźć odpowiedzi
- Wykonywanie typowych zadań administratora Lotus Domino
Lekcja 2: Zarządzanie stacją roboczą użytkownika
- Praca z zasadami i diagnozowanie rozwiązań problemów użytkownika
- Rozbicie klienta Lotus Notes
- Pomoc użytkownikom w zarządzaniu ich identyfikatorami i hasłami Lotus Notes
- Używanie widżetów i Live Text
Lekcja 3: Zarządzanie problemami bezpieczeństwa serwera i bazy danych
- Diagnozowanie problemów z dostępem do serwera
- Określanie efektywnego dostępu użytkownika do bazy danych
Lekcja 4: Zarządzanie problemami aplikacji użytkownika
- Odświeżanie lub zastępowanie projektu aplikacji
- Kompaktowanie aplikacji lokalnej
- Archiwizowanie dokumentów aplikacji
- Diagnozowanie problemów z zasadami archiwizacji poczty
Lekcja 5: Rozwiązywanie problemów z routingiem i dostarczaniem poczty
- Opisywanie składników i proces routingu poczty
- Reagowanie na niepowodzenia dostarczania poczty
- Wyświetlanie oczekujących i martwych wiadomości
- Śledzenie ścieżki wiadomości e-mail
- Używanie Lotus Protector przeciwko spamowi
- Pracowanie z Lotus Notes na urządzeniach mobilnych
Lekcja 6: Rozwiązywanie problemów z pocztą Lotus Notes
- Zastępowanie projektu kontaktów
- Identyfikowanie problemów z korzystaniem z Directory Catalogs
- Zabezpieczenie poczty Notes za pomocą podpisu cyfrowego i szyfrowania
- Rozwiązywanie problemów z pocztą, kalendarzem i delegowaniem harmonogramu
- Rozwiązywanie problemów z nieobecnością w biurze
- Praca z zewnętrznymi kalendarzami, kontaktami i zaproszonymi osobami na spotkania
- Praca z iNotes®
Lekcja 7: Rozwiązywanie problemów z replikacją
- Tworzenie i szyfrowanie repliki aplikacji
- Ustawianie opcji replikacji
- Używanie zarządzanych replik
- Diagnozowanie problemami z replikacją aplikacji
- Rozwiązywanie konfliktów replikacji
W celu praktycznego, bezpośredniego szkolenia laboratoria są dołączane na końcu wybranych lekcji. Aby wzmocnić instruktaż, na końcu wybranych tematów w ramach lekcji są dołączane działania lub punkty kontrolne.
Wymagane przygotowanie uczestników
Powinieneś mieć:
- Trzy miesiące doświadczenia jako przedstawiciel pomocy technicznej poziomu 1
- Podstawowe umiejętności pomocy technicznej
Powinieneś uczestniczyć lub mieć równoważne umiejętności w zakresie podstawowego rozwiązywania problemów pomocy technicznej dla IBM Lotus Domino 8
Zagadnienia
- Używanie zasobów pomocy technicznej do rozwiązywania problemów
- Zarządzanie stacjami roboczymi użytkowników
- Identyfikowanie problemów z bezpieczeństwem serwera i bazy danych
- Zarządzanie problemami z bazą danych użytkowników
- Rozwiązywanie problemów z routingiem i dostarczaniem poczty
- Rozwiązywanie problemów z pocztą Lotus Notes
- Rozwiązywanie problemów z replikacją
Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu
Klaudia Janecka
+48 539 064 686
klaudia.janecka@eitt.pl
ul. Ząbkowska 3103-736 Warszawa
Organizacja szkolenia
- Minimalna liczba uczestników: 4 osób
- Maksymalna liczba uczestników: 12 osób
- Miejsce: siedziba klienta lub wskazana lokalizacja
- Czas trwania każdego dnia: 8 godzin zegarowych (9:00-17:00)
Formy realizacji szkolenia
Szkolenie stacjonarne
- Szkolenie w siedzibie klienta lub wskazanej lokalizacji
- Sala szkoleniowa wyposażona w niezbędny sprzęt
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Przerwy kawowe i lunch
- Bezpośrednia interakcja z trenerem
- Networking w grupie
- Ćwiczenia warsztatowe w zespołach
Szkolenie zdalne
- Wirtualne środowisko szkoleniowe
- Materiały w formie elektronicznej
- Interaktywne ćwiczenia online
- Breakout rooms do pracy w grupach
- Wsparcie techniczne podczas szkolenia
- Nagrania sesji (opcjonalnie)
Możliwość dofinansowania
Szkolenie może zostać sfinansowane ze środków publicznych w ramach:
- Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS)
- Bazy Usług Rozwojowych (BUR)
- Projektów unijnych realizowanych przez PARP
- Programu Akademia HR (PARP)
- Regionalnych programów operacyjnych
W przypadku zainteresowania dofinansowaniem, nasz zespół pomoże w przygotowaniu wymaganej dokumentacji.
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!
Zaufali nam
Poznaj naszą firmę

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu
Klaudia Janecka
+48 539 064 686
klaudia.janecka@eitt.pl
ul. Ząbkowska 3103-736 Warszawa
FAQ — Często zadawana pytania
- Zaproszenie w formie one-pager’a z terminami
- Kick-off projektu
- Strategiczne przywództwo i myślenie
- Komunikacja i współpraca. Zarządzanie konfliktem
- Motywowanie, angażowanie i trudne decyzje w biznesie
- Zarządzanie zmianą i innowacjami. Przywództwo w kryzysie
- Budowa organizacji przyszłości
- Warsztat dobrych praktyk – retrospektywa; stworzenie spójnego programu dla średniego i niższego szczebla zarządzania