Szkolenie dedykowane dla osób współpracujacych z klientami.
Trudne sytuacje we współpracy z klientami
Wzrost umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i Klientów.
Poszerzenie asertywnej postawy biznesowej.
Rozwój umiejętności dyplomatycznego komunikowania się z Klientami.
Wypracowanie banku narzędzi komunikacji elektronicznej i telefonicznej z Klientem .
cena szkolenia netto
netto za 1os.
Kod szkolenia
SF-OK-15
Profil uczestnika
Agenda
Jak zadbać o fundamenty pozytywnych relacji?
- Jak znaleźć pozytywne wyjście z trudnych relacji biznesowych?
- Dbanie o relacje biznesowe vs. dyplomatyczne stawianie granic Klientom.
- Radzenie sobie z zastrzeżeniami i oskarżeniami (np. zamiana aluzji, odwoływanie się do faktów, metody łagodzenia emocji Klienta, metoda SBM).
Korzyści
Wzrost umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i Klientów.
Zagadnienia
- Postawa JA-OK i TY-OK jako baza asertywności biznesowej.
- Bieżące udrażnianie komunikacji, wyprzedzanie trudności.
- Jak kontraktować się z Klientem - precyzyjne zawieranie zobowiązań.
Zapisz się