Szkolenie dedykowane dla osób odpowiedzialnych za współpracę z klientem.
Profesjonalny proces współpracy z klientami od pozyskania do rozwoju
Profesjonalny proces współpracy z klientami od pozyskania do rozwoju.
Poznanie dobrych praktyk procesu sprzedaży.
Poznanie dobrych praktyk procesu sprzedaży.
Czas trwania
2 dni
cena szkolenia netto
netto za 1os.
Kod szkolenia
SF-OK-13
Profil uczestnika
Agenda
- Poznanie dobrych praktyk procesu sprzedaży
- Rozwój w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientami
- Poznanie zachowań sprzyjających budowaniu współpracy opartej o zasadę WIN-WIN (sprzyjającą długotrwałym relacjom biznesowym)
- Zasady spotkań sprzedażowych (działania w czasie spotkania i po spotkaniu)
- Narzędzia budowania zaufania Klienta
- Metoda lejka, Zasada C-Z-K, język korzyści, bank pomocnych zwrotów
Korzyści
Poszerzenie kompetencji w obszarze profesjonalnej, pozytywnej komunikacji z Klientami.
Zagadnienia
- Jak budować zaufanie i długotrwałe zadowolenie Klienta?
- Jak dbać o wewnętrzny marketing u Klienta i „otwierać kolejne drzwi”?
- Partner „na całe życie” – jak wzajemnie się inspirować i wspólnie rozwijać biznesowo (WIN – WIN)?
- Jak dyplomatycznie diagnozować potencjał rozwojowy/finansowy Klienta?
- Wyjście poza standard – jak wciąż na nowo „oczarowywać” Klienta?
Zapisz się