Szkolenie dedykowane dla osób, które chcą nauczyć się jak przygotować się i przeprowadzić Profesjonalną Obsługę Klienta; rozpoznać i nazwać własne zachowania podczas wizyty handlowej; Uczą się otwierać, elastycznie i skutecznie prowadzić oraz domykać sprzedaż.
Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie dla handlowców
Celem szkolenia jest nauka precyzyjnego wyznaczania i osiągania celów biznesowych oraz wykraczanie poza oczekiwania Klientów. Zapoznanie się ze standardami Profesjonalnej Obsługi Klientów w biznesie.
Czas trwania
2 dni
cena szkolenia netto
netto za 1os.
Kod szkolenia
SF-OK-11
Profil uczestnika
Agenda
Dzień I - Ta część szkolenia służy poznaniu najczęściej występujących tzw: trudnych sytuacji w kontakcie z Klientem biznesowym i sposobów radzenia sobie z nimi oraz zapoznaniem się ze standardami Profesjonalnej Obsługi Klienta.
Dzień II - Drugiego dnia, uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami i technikami łagodzenia sytuacji trudnych w kontakcie z Klientem biznesowym.
Korzyści
Uczestnicy szkolenia uczą się jak przygotować się i przeprowadzić Profesjonalną Obsługę Klienta; rozpoznać i nazwać własne zachowania podczas wizyty handlowej; Uczą się otwierać, elastycznie i skutecznie prowadzić oraz domykać sprzedaż. Poznają style, strategie i techniki prowadzenia rozmowy sprzedażowej oraz uczą się definiować rolę Przedstawiciela Handlowego i sytuację sprzedażową.
Zagadnienia
- Standardy Profesjonalnej Obsługi Klienta.
- Dlaczego mamy „wymagających Klientów” i „trudne sytuacje” w sprzedaży?
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Aktywne słuchanie.
- Stwierdzenia podtrzymujące rozmowę i techniki rozładowania konfliktu.
- Rodzaje pytań, techniki stawiania pytań, służące zrozumieniu potrzeb Klienta.
- Charakterystyka Klientów.
- Techniki i zasady odpowiadania na wątpliwości, obiekcje i zastrzeżenia Klienta.
- Techniki perswazyjne i techniki wywierania wpływu.
- Asertywność w kontaktach z „trudnymi Klientami”.
- Telefoniczna rozmowa z „trudnymi Klientami”.