Profesjonalna obsługa klienta

Celem szkolenia jest nauka precyzyjnego wyznaczania i osiągania celów biznesowych oraz wykraczanie poza oczekiwania Klientów. Zapoznanie się ze standardami Profesjonalnej Obsługi Klientów w biznesie.

Czas trwania

2 dni

cena szkolenia netto

netto za 1os.

Kod szkolenia

SF-OK-11

Profil uczestnika

Szkolenie dedykowane dla osób, które chcą nauczyć się jak przygotować się i przeprowadzić Profesjonalną Obsługę Klienta; rozpoznać i nazwać własne zachowania podczas wizyty handlowej; Uczą się otwierać, elastycznie i skutecznie prowadzić oraz domykać sprzedaż.

Agenda

Dzień I - Ta część szkolenia służy poznaniu najczęściej występujących tzw: trudnych sytuacji w kontakcie z Klientem biznesowym i sposobów radzenia sobie z nimi oraz zapoznaniem się ze standardami Profesjonalnej Obsługi Klienta.

Dzień II - Drugiego dnia, uczestnicy zapoznają się z najskuteczniejszymi sposobami i technikami łagodzenia sytuacji trudnych w kontakcie z Klientem biznesowym.

Korzyści

Uczestnicy szkolenia uczą się jak przygotować się i przeprowadzić Profesjonalną Obsługę Klienta; rozpoznać i nazwać własne zachowania podczas wizyty handlowej; Uczą się otwierać, elastycznie i skutecznie prowadzić oraz domykać sprzedaż. Poznają style, strategie i techniki prowadzenia rozmowy sprzedażowej oraz uczą się definiować rolę Przedstawiciela Handlowego i sytuację sprzedażową.

Zagadnienia

  •  Standardy Profesjonalnej Obsługi Klienta.
  • Dlaczego mamy „wymagających Klientów” i „trudne sytuacje” w sprzedaży?
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Aktywne słuchanie.
  • Stwierdzenia podtrzymujące rozmowę i techniki rozładowania konfliktu.
  • Rodzaje pytań, techniki stawiania pytań, służące zrozumieniu potrzeb Klienta.
  • Charakterystyka Klientów.
  • Techniki i zasady odpowiadania na wątpliwości, obiekcje i zastrzeżenia Klienta.
  • Techniki perswazyjne i techniki wywierania wpływu.
  •  Asertywność w kontaktach z „trudnymi Klientami”.
  •  Telefoniczna rozmowa z „trudnymi Klientami”.
Zapisz się