Menedżerowie, ze zróżnicowanym doświadczeniem, którzy zainteresowani są rozwijaniem umiejętności menedżerskich i stawania się jeszcze skuteczniejszymi liderami.
Kontrola menedżerska - motywowanie i rozwiązywanie konfliktów
Celem jest nauczenie menedżerów, takich sposób kontroli podległych pracowników, aby nie mieli oni wrażenia, że są pod ciągłą obserwacją i że tylko czyha się na ich potknięcia. Będą umieli dobrać sposoby sprawowania kontroli, w zależności od indywidualnych cech pracownika. Cel osiągniemy poprzez systematyczne, rozłożone na 12 miesięcy, wprowadzanie sposobów kontroli, wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów dużych korporacji.
Czas trwania
2 dni
cena szkolenia netto
netto za 1os.
Kod szkolenia
SF-KB-08
Profil uczestnika
Agenda
Dzień I - ta część szkolenia będzie poświęcona zmierzeniu własnej Inteligencji Emocjonalnej kwestionariuszem INTE, poszerzeniu wiedzy na temat emocji i ich wpływu na zachowanie człowieka oraz zdobywaniu umiejętności rozumienia i kontrolowania własnych emocji. Uczestnicy będą mieli okazję zbadać swój styl wydawania poleceń oraz najczęstsze metody ich kontrolowania i egzekwowania.
Dzień II - ta część szkolenia będzie poświęcona zdobyciu wiedzy z zakresu Psychologii Dynamiki Grup i przeglądowi najczęściej pojawiających się problemów w zarządzaniu zespołem.
Korzyści
Dzięki nowym technikom, będziesz potrafił zastosować, najbardziej motywujący i „ludzki” sposób kontroli pracowników. Dzięki temu atmosfera w zespole stanie się przyjazna i twórcza, a Ty nie będziesz postrzegany, jako „nadzorca” i „kontroler”. Wzmocni to Twoją pozycję, jako menedżera i pozwoli budować klimat zaufania wśród pracowników, co przełoży się także na ich satysfakcję z wykonywanej pracy.
Zagadnienia
- Budowanie spójnego modelu komunikacji w firmie na podstawie najnowszych osiągnięć Psychologii Poznawczej.
- Czy delegowanie zadań krok po kroku jest skuteczne? Co kryje się pod starym powiedzeniem „Mądrej głowie dość po słowie”?
- Jak wpływ na podwładnych ma szczegółowe i analityczne przekazywanie informacji i zadań do wykonania?
- Analiza sposobu komunikacji i najczęściej stosowanych zwrotów i wyrażeń.
- Analiza sposobu funkcjonowania w organizacji w zależności od dominacji danego wymiaru.
- Przegląd najczęstszych zachowań utrudniających funkcjonowanie grupy.
- Przegląd sytuacji sprzyjających powstawaniu konfliktów i nieporozumień w zespole.
- Stres zespołowy, czyli przegląd wskaźników wskazujących na istnienie stresu zespołowego.
- Warunki sprzyjające współpracy i zapobiegające powstawaniu konfliktów.
- Przyczyny stresu zespołowego.