- Omówienie zadania wdrożeniowego po KW III
- Jak rozpoznać poszczególne pokolenia - opis i omówienie poszczególnych pokoleń – Baby boomers, X, Xennials, Y (Millenials) i Z.
- Co łączy, a co dzieli poszczególne pokolenia vs. różnice i podobieństwa międzykulturowe i różnice indywidualne pomiędzy ludźmi.
- Z czego wynikają różnice podejścia do pracy i życia pomiędzy pokoleniami (na podstawie badań „Ucząca się organizacja 2.0”)?
- Stosunek do pracy – planowanie życia, zaangażowanie, rozważanie odejścia z pracy.
- Warunki pracy – oczekiwania i dolegliwości.
- Wykonywanie zadań zawodowych – zadania motywująca, styl pracy.
- Informacja zwrotna – źródła informacji zwrotnej
- Wiedza w miejscu pracy – źródła wiedzy, dzielenie się wiedzą.
- Komunikacja – preferowane formy komunikacji.
- Mocne i słabe strony poszczególnych pokoleń.
- Jak zarządzać wiekiem? – wypracowanie mapy i strategii komunikacji głównych interesariuszy i współpracowników przez pryzmat różnic międzypokoleniowych.
Komunikacja i współpraca z uwzględnieniem pracy w zespołach zdalnych, rozproszonych oraz różnic pokoleniowych IV (szkolenie zdalne)
.
Czas trwania
1 dzień
cena szkolenia netto
netto za 1os.
Kod szkolenia
SF-KB-44
Agenda
Zagadnienia
Zadanie wdrożeniowe – stworzenie mapy głównych interesariuszy i współpracowników w organizacji, określenie przynależności pokoleniowej w odniesieniu do typu osobowości. Stworzenie planu zmiany zachowań komunikacyjnych w stosunku do poszczególnych osób.