ITIL® Foundation

Szkolenie trwa 3 dni i obejmuje zajęcia w formie wykładów oraz ćwiczenia praktyczne. Językiem wykładowym jest język polski. Materiały i ćwiczenia są w języku polskim. Stosowana terminologia zgodna jest z najnowszym glosariuszem (słownikiem oficjalnych tłumaczeń pojęć i terminów ITIL® z języka angielskiego na język polski) i przygotowuje do egzaminu ITIL® Foundation w języku polskim.

Zalety szkolenia:

  • stosowanie metodyki ITIL® pozwala na redukcję kosztów (do zarządzania IT podchodzimy jak do zarządzania biznesem),
  • lepsze zarządzanie jakością (poprzez stałe doskonalenie organizacji),
  • zwiększenie produktywności (w wyniku poprawy zagospodarowania zasobów i organizacji pracy),
  • uporządkowanie organizacji (dzięki ustaleniu ról i odpowiedzialności
  • usprawnienie komunikacji (na co wpływa spójna koncepcja IT oraz uporządkowana struktura komunikacji),
  • poprawa relacji z klientem (dzięki skupieniu uwagi na korzyściach dla biznesu, również w przypadku wewnętrznych działów IT)
  • szkolenie kończy się egzaminem, co umożliwia zdobycie jednego z najbardziej poszukiwanych certyfikatów w branży informatycznej

Szkolenie realizowane we współpracy z firmą PW Consulting sp. z o.o

ITIL® jest zerejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Czas trwania

3 dni

cena szkolenia netto

netto za 1os.

Kod szkolenia

MG-IF-01

Agenda

Dzień 1

  • Wprowadzenie
  • Zarządzanie usługami jako praktyka
  • Cykl życia usługi
  • Strategia usług
  • Projektowanie usług
  • Praca indywidualna (powtórka materiału, pytania egzaminacyjne)

Dzień 2

  • Projektowanie usług (cd.)
  • Przekazanie usług
  • Eksploatacja usług
  • Praca indywidualna (powtórka materiału, pytania egzaminacyjne)

Dzień 3

  • Eksploatacja usług (cd.)
  • Ustawiczne doskonalenie usług
  • Technologia i architektura
  • Przygotowanie do egzaminu
  • Egzamin certyfikacyjny (opcja)
Zapisz się