Szkolenie dedykowane dla osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy na temat najskuteczniejszych sposobów podejścia do przygotowania się do prowadzenia prezentacji.
Autoprezentacja
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze schematem oraz elementami jakie powinna zawierać prezentacja przygotowana według zasad PSF Perswazyjnej Techniki Prezentacji. Pokażemy w jaki sposób przygotować i zaprezentować w czytelny sposób dane liczbowe i wykresy tak żeby zainteresowały i przekonały odbiorców prezentacji. Omówimy kolejność i sposób w jaki należy przeprowadzić prezentacje tak żeby zawarte w niej argumenty tworzyły spójną całość i przekonały słuchaczy o różnych typach osobowości i odmiennym sposobie postrzegania rzeczywistości.
Czas trwania
3 dni
cena szkolenia netto
netto za 1os.
Kod szkolenia
SF-KB-16
Profil uczestnika
Agenda
Dzień I - ta część szkolenia służy zdobyciu wiedzy na temat najskuteczniejszych sposobów podejścia do przygotowania się do prowadzenia prezentacji.
Dzień II - ta część szkolenia będzie poświęcona rozwijaniu umiejętności prezentacji własnej osoby oraz oferty w sposób najbardziej przekonywujący dla klienta.
Dzień III - ta część szkolenia będzie poświęcona analizie zapisu Video z przeprowadzonych w dniu drugim prezentacji uczestników.
Korzyści
Wykorzystując wiedzę przedstawioną podczas warsztatów, będziesz potrafił poprowadzić prezentacje tak żeby uniknąć niepotrzebnych polemik i ograniczyć do minimum pole zbędnych negocjacji. Przygotowane przez ciebie prezentacje będziesz potrafił poprowadzić kontrolując od początku do końca jej przebieg a twoi słuchacze będą uczestniczyć aktywnie tylko w zaplanowanych przez Ciebie momentach.
Zagadnienia
- Prezentacja – jak ją tak poprowadzić żeby klient aktywnie w niej uczestniczył i zaakceptował przedstawiane zagadnienia.
- Jak przeprowadzić skuteczną prezentacje Schemat Prezentacji w formacie PSF – Perswazyjną Technikę Prezentacji?
- Zawartość merytoryczna prezentacji.
- Konspekt – co powinna zawierać prezentacja.
- Jak zacząć prezentacje żeby od początku do końca być słuchanym i rozumianym.
- Autoprezentacja – pierwsze wrażenie .
- Dostosowanie do słuchaczy .
- Jak pozyskać uwagę i zainteresowanie słuchaczy.
- Elastyczna komunikacja.