Szkolenie dedykowane dla osób zainteresowanych zdiagnozowaniem aktualnego poziomu wiedzy i kompetencji z zakresu sprzedaży i szeroko rozumianej profesjonalnej obsługi klienta.
Akademia sprzedaży i obsługi klienta: Spotkanie Superwizyjne
Dzień szkoleniowy pomyślany jako mini turniej sprawdzający umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne, mający za zadanie zdiagnozowanie aktualnego poziomu wiedzy i kompetencji uczestników z zakresu sprzedaży i szeroko rozumianej profesjonalnej obsługi klienta. O poziomie grupy świadczyć będzie rozegranie kilku scenek z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, rozwiązanie kwestionariusza Indywidualny Kwestionariusz Umiejętności Komunikacyjnych.
Czas trwania
1 dzień
cena szkolenia netto
netto za 1os.
Kod szkolenia
SF-OK-01
Profil uczestnika
Agenda
- KWESTIONARIUSZ OSOBOWOŚCI EYSENCKA EPQ-R
- FORMALNA CHARAKTERYSTYKA ZACHOWANIA KWESTIONARIUSZ TEMPERAMENTU (FCZ-KT)
Korzyści
Mini turniej sprawdzający umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne, mający za zadanie zdiagnozowanie aktualnego poziomu wiedzy i kompetencji uczestników z zakresu sprzedaży i szeroko rozumianej profesjonalnej obsługi klienta.
Wyniki testów zostaną udostępnione indywidualnie uczestnikom po ich opracowaniu.
Zagadnienia
- Kwestionariusz do diagnozy podstawowych, biologicznie zdeterminowanych wymiarów osobowości, opisujących formalne aspekty zachowania. Kwestionariusz ma charakter samoopisowy. Składa się ze 120 pozycji, które są stwierdzeniami wymagającymi od badanego ustosunkowania się w formie odpowiedzi „Tak” lub „Nie”. Czas udzielania odpowiedzi przez osobę badaną: bez ograniczenia czasu, przeciętnie 30 minut.
- Powyższy kwestionariusz służy do badania podstawowych wymiarów osobowości i obejmuje 100 pytań tworzących cztery skale: Neurotyzmu (N), Ekstrawersji (E), Psychotyzmu (P) i Kłamstwa (K). Czas udzielania odpowiedzi przez osobę badaną: bez ograniczenia czasu; przeciętnie 20 – 25 minut.