Zespół

Zespół trenerski liczy ponad 400 ekspertów, będących praktykami w swoich dyscyplinach. Od wielu lat wiedzę i kompetencje rozwijają w biznesie, pracując w projektach, wdrożeniach czy usługach. Dzięki temu lepiej rozumieją potrzeby i problemy z jakimi spotyka się Klient. Podczas prowadzonych szkoleń mogą swobodnie odnosić się do rzeczywistych przypadków i sprawdzonych rozwiązań.

 

KIEROWNICTWO

Justyna Kalbarczyk-Wiencek

Jestem twórcą oraz wizjonerem w sektorze zarządzania firmą. Z przyjemnością i zapałem pełnię funkcję Prezesa Zarządu w EITT. Posiadam wieloletnie doświadczenie w modelu sprzedaży “biznes dla biznesu”. Działania, jakie podejmuję, są wielopłaszczyznowe - od samej kreacji, przez realizację, do wdrożenie projektów korporacyjnych. Jako trener umiejętności „miękkich” cenię pracę z ludźmi – wiem, że w pojedynkę nie zdziałamy tyle, co w zespole. Wartością jest dla mnie rozwój i to właśnie jego chęć rozbudzam, prowadząc projekty edukacyjne.

 

EKSPERCI

 

BEZPIECZEŃSTWO

Piotr Caliński

Wieloletni pracownik struktur bezpieczeństwa wewnętrznego oraz doradca i praktyk biznesowy w zakresie audytu, compliance, kontroli zarządczej, ochrony informacji i danych osobowych, transparentności biznesu. Stworzył i przez 15 lat kierował Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, odpowiadał za nadzór nad wybranymi jednostkami terenowymi Policji, współpracę z Parlamentem i Komitetem Doradczym KGP, analizę zarządzania i strategię rozwoju Policji oraz audyt Departamentu Porządku i Bezpieczeństwa Wewnętrznego MSWiA. Był przedstawicielem polskiej Policji w międzynarodowych akademiach i organizacjach kadrowo-szkoleniowych: AEPC, MEPA, CEPOL. Zdobyte doświadczenie stało się podstawą do prowadzenia działalności w zakresie doradztwa gospodarczego i zarządzania podmiotami, firmami i organizacjami, zajmującymi się ochroną biznesową, w tym wywiadem gospodarczym i analizą ryzyka, a także sferą ochrony informacji. Pracował PSE S.A., gdzie stworzył i zarządzał Biurem Audytu Wewnętrznego, następnie został Prezesem Zarządu spółki teleinformatycznej PSE Info, w Grupie Kapitałowej PSE S.A., z zadaniem przeprowadzenia jej inkorporacji. W ramach tej instytucji tworzył Program Antykorupcji, Koordynował System Zapobiegania Korupcji i Nadużyć, przygotował nową strukturę Departamentu Audytu i Bezpieczeństwa PSE SA. Aktywność zawodową rozwijał jako Członek Zarządu Stowarzyszenia ekspertów ds. przeciwdziałania oszustwom, nadużyciom gospodarczym i korupcji – ACFE Poland Chapter, a obecnie jako Dyrektor Pionu Bezpieczeństwa Biznesowego nFlo Sp. z o.o. oraz Ekspert Bezpieczeństwa EITT Sp. z o.o.

 

ZARZĄDZANIE

Piotr Pinoczek

Trener, konsultant, menedżer, coach. Właściciel Active Business Training. 
Ekspert Zarządzania Projektami w EITT Sp. z o.o. Doktor ekonomii o specjalności: nauki o zarządzaniu (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), absolwent studiów podyplomowych Public Relations. Akredytowany trener PRINCE2®, Agile Project Management® Change Management®, Portfolio, Programme and Project Offices® (P3O) oraz Management of Portfolio® (MoP). Posiada także certyfikaty Six Sigma, IPMA i Managing Successful Programmes®. Prowadzi również szkolenia w oparciu o PMBOK® Guide oraz z obszaru managementu (jakość, optymalizacja procesów, innowacyjność, strategia, komunikacja, coaching, motywowanie).

 

 

TRENERZY

 

DOSKONALENIE KOMPETENCJI

Katarzyna Radecka

Związana z branżą rekrutacyjną od 2008r., posiada również 18-letnie doświadczenie z obszaru szkoleń i sprzedaży. Absolwentka Filologii Angielskiej na UW oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na SWPS. Ukończyła również kurs "Professional Coaching Certificate" zgodny z programem CFC/PCD oraz wymaganiami akredytacyjnymi International Institute of Coaching & Mentoring (IIC&M). Doświadczenie zdobywała pracując zarówno po stronie agencji rekrutacyjnych, jak i samodzielnie realizując projekty dla wielu firm polskich i zagranicznych. Coach kariery: aktywnie wspiera osoby szukające pracy w procesach coachingowych, jak również prowadzi autorskie warsztaty, podczas których uczy, jak mówić o swoich kompetencjach, jak napisać skuteczne CV oraz jak dobrze zaprezentować się podczas rozmowy o pracę. Pomaga w zaplanowaniu kariery oraz budowaniu marki osobistej w kontekście obecności na rynku pracy.

 

ZARZĄDZANIE

Marcin Szybkowski

Ponad 10 lat w edukacji, 12 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami. Projektant symulacji biznesowych, menadżer, trener oraz konsultant. Z wykształcenia i zamiłowania historyk oraz pasjonat gier i możliwości ich wykorzystania w edukacji. Stworzył szereg symulacji biznesowych, które w przystępny i interaktywny sposób podejmują istotne problemy organizacji, takie jak zarządzanie projektami, procesami biznesowymi, zespołami, informacją oraz bezpieczeństwem informacji. Certyfikowany kierownik projektu AgilePM oraz PRINCE2, posiada także certyfikat ITIL oraz Change Management. Autor symulacji biznesowej “Królewski Ogród”, która w nowatorski sposób podejmuje tematykę zwinnego zarządzania projektami oraz pracy w samoorganizujących się zespołach. Podczas warsztatów wykorzystując naukowe metody realizuje potencjał pracowników i wprowadza skuteczne zmiany, które zwiększają efektywność zespołów oraz konkurencyjność firm. W przeszłości zarządzał projektami lokalizacyjnymi oraz edukacyjnymi, a także tworzył merytoryczne programy konferencji w Nowej Zelandii.

Bartosz Topczewski

Trener, konsultant, coach, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie organizacji procesów produkcyjnych i usługowych. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem projektów usprawniających procesy wytwórcze i usługowe; doradztwem w zakresie organizacji procesów wytwórczych (projektowaniem organizacji zorientowanej na określone rezultaty) oraz tworzeniem systematycznego procesu ciągłego usprawniania, a także prowadzi konsultacje systemu ciągłego doskonalenia. (oee, produktywność, awaryjność maszyn). Prowadzi coaching managerski dot. zarządzania organizacjami oraz pomaga w identyfikowaniu trudności we współpracy pomiędzy operatorami, kierownictwem czy inżynierami. Certyfikowany trener z zakresu Lean Manufacturing oraz 6Sigma, MTM oraz organizacji wydajnych procesów pracy. Zajmuje się także wdrożeniem konkretnych rozwiązań TPM w organizacjach produkcyjnych (zwłaszcza z zakresu prewencyjnego i autonomicznego utrzymania ruchu). Ponad to modelowaniem procesów wytwórczych oraz tworzy i usprawnia systemy przepływu informacji.

 

TECHNOLOGIE

Rafał Barański

Praktyk od 18 lat, trener od 10 lat. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego Wydziału Techniki z zakresu baz danych i nowoczesnych metod kryptograficznych. Zdobywał doświadczenie jako programista, wdrożeniowiec i Project Manager przy projektach dla małych, dużych firm i międzynarodowych korporacji. Szereg ukończonych kursów i zdobytych certyfikatów popartych doświadczeniem praktycznym. Jego domeną jest prowadzenie projektów z zakresu integracji systemów ze szczególnym uwzględnieniem środowisk i aplikacji IBM. Prowadzi szkolenia z zakresu narzędzi IBM, obszaru testów i aplikacji wspomagających, technik i języków programowania (Java, javascript, SQL).

Trener AWS

Architekt rozwiązań IT / Konsultant / Szkoleniowiec / Wykładowca. Ekspert rozwiązań Cloud Computing, związany z branżą IT od ponad 10 lat w czasie których realizował złożone projekty na terenie całego globu, posiada ponad 40 certyfikatów branżowych między innymi: AWS, IBM, Microsoft, Citrix, Commvault. Prelegent oraz wykładowca akademicki prowadzi zajęcia dla studentów z tematyki publicznej chmury obliczeniowej. Współpracował między innymi  z Orange, Arvato Bertelsmann, Raben, Itelligence. IBM, Lufthansa, Jeronimo Martins. Certyfikacja trenera: AWS Technical Professional, AWS Business Professional, IBM Cloud Essentials, AWS Solutions Architect Associate

 

BEZPIECZEŃSTWO

Opis niebawem