Szkolenie Zarządzanie rozproszonym zespołem pracowników
Uczestnicy poznają i przećwiczą następujące narzędzia / modele:
- Model pracy zespołowej P. Lencioniego
- Buddy system – wymiana i wzajemna mobilizacja członków Zespołu Rozproszonego (ZR)
- Rozmowa o mocnych stronach
- Team Charter – zasady komunikacji i współpracy w ZR
- Kontraktowanie celów i zadań
- Komunikacja pomiędzy Kierownikami w specyfice ZR
- Wirtualne spotkanie zespołowe
- Style pracy – diagnozowanie mocnych stron i ograniczeń
- Model motywacji 3.0 D. Pinka
Agenda
1. Blaski i cienie zespołów rozproszonych
2. Budowanie zaufania i współodpowiedzialność za rezultat
- Poznanie narzędzia budowania wymiany i wzajemnej mobilizacji członków zespołu
- Budowanie otwartości w grupie
3. Reguły współpracy w zespole rozproszonym
- Poznanie specyfiki zasad współpracy w ZR
- Istota współpracy pomiędzy Kierownikami zespołów rozproszonych
4. Kontraktowanie i uzgadnianie celów, planów zadań, rozwiązań
- Kontraktowanie z członkami zespołu
- Wprowadzanie uzgodnień pomiędzy Kierownikami Departamentu
5. Jak komunikować się w zespole rozproszonym?
- Poznanie zasad i metod komunikacji w ZR w oparciu o best practices
- Przygotowanie merytoryczne do efektywnej komunikacji Kierownika z zespołem
- Skuteczność Kierownika w oparciu o jego sposób komunikowania się, wywierania wpływu
- Trening poszukiwania najlepszych opcji komunikacji Kierownika i stosowania ich na co dzień z pracownikami i współpracownikami
6. Budowanie czytelnej, jednorodnej komunikacji
7. Wirtualne spotkanie zespołu (ZR)
- Zbudowanie umiejętności prowadzenia wirtualnego spotkania z optymalnym wykorzystaniem dostępnych narzędzi
8. Style pracy – indywidualne silne strony i ograniczenia we współpracy z innymi
9. Docieranie do źródeł motywacji
- Motywacja wewnętrzna – kluczowa w Zespole Rozproszonym
- Praktyczne zastosowanie podejścia Motywacja 3.0 D. Pinka
10. Narzędzia monitorowania wyników
- Zebranie narzędzi służących do monitorowania postępów w ZR
11. Informacja zwrotna – mocne narzędzie pracy kierownika
- Potrzeby pracowników Zespołu Rozproszonego – rola Kierownika
- Cele, intencje feedbacku, co sprawia, że jest tak trudny w realności?
- Zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej jako podstawa budowania relacji z pracownikiem
- Siła motywacyjna komunikatów liderskich – jak przekaz lidera wpływa na motywację pracownika
12. Planowanie wdrożenia
- Zaplanowanie indywidualnych działań wdrożeniowych
- Określenie działań w ramach follow up po warsztacie
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: SF-KB-28
Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.