Szkolenie Zarządzanie rozproszonym zespołem pracowników

Uczestnicy poznają i przećwiczą następujące narzędzia / modele:

  • Model pracy zespołowej P. Lencioniego
  • Buddy system – wymiana i wzajemna mobilizacja członków Zespołu Rozproszonego (ZR)
  • Rozmowa o mocnych stronach
  • Team Charter – zasady komunikacji i współpracy w ZR
  • Kontraktowanie celów i zadań
  • Komunikacja pomiędzy Kierownikami w specyfice ZR
  • Wirtualne spotkanie zespołowe
  • Style pracy – diagnozowanie mocnych stron i ograniczeń
  • Model motywacji 3.0 D. Pinka

Agenda

1. Blaski i cienie zespołów rozproszonych

2. Budowanie zaufania i współodpowiedzialność za rezultat

  • Poznanie narzędzia budowania wymiany i wzajemnej mobilizacji członków zespołu
  • Budowanie otwartości w grupie

3. Reguły współpracy w zespole rozproszonym

  • Poznanie specyfiki zasad współpracy w ZR
  • Istota współpracy pomiędzy Kierownikami zespołów rozproszonych

4. Kontraktowanie i uzgadnianie celów, planów zadań, rozwiązań

  • Kontraktowanie z członkami zespołu
  • Wprowadzanie uzgodnień pomiędzy Kierownikami Departamentu

5. Jak komunikować się w zespole rozproszonym?

  • Poznanie zasad i metod komunikacji w ZR w oparciu o best practices
  • Przygotowanie merytoryczne do efektywnej komunikacji Kierownika z zespołem
  • Skuteczność Kierownika w oparciu o jego sposób komunikowania się, wywierania wpływu
  • Trening poszukiwania najlepszych opcji komunikacji Kierownika i stosowania ich na co dzień z pracownikami i współpracownikami

6. Budowanie czytelnej, jednorodnej komunikacji 

7. Wirtualne spotkanie zespołu (ZR)

  • Zbudowanie umiejętności prowadzenia wirtualnego spotkania z optymalnym wykorzystaniem dostępnych narzędzi

8. Style pracy – indywidualne silne strony i ograniczenia we współpracy z innymi

9. Docieranie do źródeł motywacji

  • Motywacja wewnętrzna – kluczowa w Zespole Rozproszonym
  • Praktyczne zastosowanie podejścia Motywacja 3.0 D. Pinka

10. Narzędzia monitorowania wyników

  • Zebranie narzędzi służących do monitorowania postępów w ZR

11. Informacja zwrotna – mocne narzędzie pracy kierownika

  • Potrzeby pracowników Zespołu Rozproszonego – rola Kierownika
  • Cele, intencje feedbacku, co sprawia, że jest tak trudny w realności?
  • Zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej jako podstawa budowania relacji z pracownikiem
  • Siła motywacyjna komunikatów liderskich – jak przekaz lidera wpływa na motywację pracownika 

12. Planowanie wdrożenia

  • Zaplanowanie indywidualnych działań wdrożeniowych
  • Określenie działań w ramach follow up po warsztacie

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: SF-KB-28

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.

REJESTRACJA




Udostępnij swoim znajomym