Trudne sytuacje we współpracy z klientami

Wzrost umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i Klientów. Poszerzenie asertywnej postawy biznesowej. Rozwój umiejętności dyplomatycznego komunikowania się z Klientami. Wypracowanie banku narzędzi komunikacji elektronicznej i telefonicznej z Klientem .

Profil uczestnika

Szkolenie dedykowane dla osób współpracujacych z klientami.

Agenda

Jak zadbać o fundamenty pozytywnych relacji?

  • Jak znaleźć pozytywne wyjście z trudnych relacji biznesowych?
  • Dbanie o relacje biznesowe vs. dyplomatyczne stawianie granic Klientom.
  • Radzenie sobie z zastrzeżeniami i oskarżeniami (np. zamiana aluzji, odwoływanie się do faktów, metody łagodzenia emocji Klienta, metoda SBM).

Korzyści

Wzrost umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i Klientów.

Zagadnienia

  • Postawa JA-OK i TY-OK jako baza asertywności biznesowej.
  • Bieżące udrażnianie komunikacji, wyprzedzanie trudności.
  • Jak kontraktować się z Klientem – precyzyjne zawieranie zobowiązań.

INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 1

KOD SZKOLENIA: SF-OK-15

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.

Leave this field blank

REJESTRACJA

Leave this field blank



INNE SZKOLENIA

Udostępnij swoim znajomym