Trudne sytuacje we współpracy z klientami
Wzrost umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i Klientów. Poszerzenie asertywnej postawy biznesowej. Rozwój umiejętności dyplomatycznego komunikowania się z Klientami. Wypracowanie banku narzędzi komunikacji elektronicznej i telefonicznej z Klientem .
Profil uczestnika
Szkolenie dedykowane dla osób współpracujacych z klientami.
Agenda
Jak zadbać o fundamenty pozytywnych relacji?
- Jak znaleźć pozytywne wyjście z trudnych relacji biznesowych?
- Dbanie o relacje biznesowe vs. dyplomatyczne stawianie granic Klientom.
- Radzenie sobie z zastrzeżeniami i oskarżeniami (np. zamiana aluzji, odwoływanie się do faktów, metody łagodzenia emocji Klienta, metoda SBM).
Korzyści
Wzrost umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i Klientów.
Zagadnienia
- Postawa JA-OK i TY-OK jako baza asertywności biznesowej.
- Bieżące udrażnianie komunikacji, wyprzedzanie trudności.
- Jak kontraktować się z Klientem – precyzyjne zawieranie zobowiązań.
INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 1
KOD SZKOLENIA: SF-OK-15
MASZ PYTANIA?
Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.
REJESTRACJA
INNE SZKOLENIA