Szkolenie Team Management – cz. 2
Aby zrealizować zadania, które stoją przed Tobą, potrzebujesz stosować metodę ZasKoCZ. My też chcemy ją zastosować na Tobie, byś efektywniej kierował ludźmi, czuł się pewnie w roli przełożonego.
Każdego dnia podejmujesz decyzje, każdego dnia komunikujesz swoim pracownikom dobre i złe rzeczy i każdego dnia masz dylematy „czy dobrze robisz?” Czasami dopada cię „samotność szefa” – nie możesz kogoś zapytać, czy to jest ok, bo przecież przełożony wszystko wie i robi najlepiej, nie możesz też się pomylić, bo długo budowany autorytet pryśnie, jak bańka mydlana.
Jak zatem pracować w roli przełożonego?
4 do 6 tygodni wystarczy byś przetestował narzędzia, wdrożył zmiany w swoim sposobie prowadzenia ludzi po szkoleniu „Team Management – cz. 1„.
Nauczy cię doceniać, wzmacniać pracowników i korzystać z ich zaangażowania, poradzić sobie z pracownikami na różnym stopniu rozwoju, kiedy sam pozostaniesz elastycznym, wiarygodnym i profesjonalnym w swojej roli. Dowiesz się, jak wykorzystywać w codziennym zarządzaniu funkcje liderskie.
Profil uczestnika
Szkolenie kierujemy do uczestników warsztatów „Team Management – cz. 1„.
Agenda
1. ACTION LEARNING – rozwiąże Twój liderski problem
- Warunki
- Proces
- Odpowiedzialność
- Role
- Kompetencje
2. Action Learning – sesja treningowa
3. Action Learning – sesja uczestników
4. KONTRAKT NA UMIEJĘTNOŚĆ – narzędzie RTDT
Korzyści
- Rozwój kompetencji liderskich w oparciu o współpracę.
- Poznanie zasad pracy w metodzie Action Learning, która może zostać wdrożona w pracę zespołu
- Większa identyfikacja z organizacją zarówno pracowników, jak i zwierzchników, zmniejszenie fluktuacji pracowników poprzez odpowiednie zarządzanie specjalistami, świadomość potrzeby dostosowania się do wymogów projektu, a nie patrzenie na pracę poprzez postawę roszczeniową.
Zagadnienia
Na tym szkoleniu, chcemy Ci pokazać:
- Jak doświadczenia innych mogą cię inspirować
do rozwoju w funkcji bycia przełożonym - Jak osiągać wyniki dzięki współpracy
- Jak głupie pytania pozwalają uzyskiwać mądre odpowiedzi
- Jak rozmawiać z pracownikami podczas kryzysu, porażki, reklamacji
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 850 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 1
KOD SZKOLENIA: SF-KB-27
Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.