Team Management – cz. 2

Aby zrealizować zadania, które stoją przed Tobą, potrzebujesz stosować metodę ZasKoCZ.  My też chcemy ją zastosować na Tobie, byś efektywniej kierował ludźmi, czuł się pewnie w roli przełożonego.

Każdego dnia podejmujesz decyzje, każdego dnia komunikujesz swoim pracownikom dobre i złe rzeczy i każdego dnia masz dylematy „czy dobrze robisz?” Czasami dopada cię „samotność szefa” – nie możesz kogoś zapytać, czy to jest ok, bo przecież przełożony wszystko wie i robi najlepiej, nie możesz też się pomylić, bo długo budowany autorytet pryśnie, jak bańka mydlana. 

Jak zatem pracować w roli przełożonego? 

4 do 6 tygodni wystarczy byś przetestował narzędzia, wdrożył zmiany w swoim sposobie prowadzenia ludzi po szkoleniu Team Management – cz. 1„. 

Nauczy cię doceniać, wzmacniać pracowników i korzystać z ich zaangażowania, poradzić sobie z pracownikami na różnym stopniu rozwoju, kiedy sam pozostaniesz elastycznym, wiarygodnym i profesjonalnym w swojej roli. Dowiesz się, jak wykorzystywać w codziennym zarządzaniu funkcje liderskie. 

Profil uczestnika

Szkolenie kierujemy do uczestników warsztatów „Team Management – cz. 1„.

Agenda

1. ACTION LEARNING – rozwiąże Twój liderski problem 

  • Warunki
  • Proces
  • Odpowiedzialność
  • Role
  • Kompetencje

2. Action Learning – sesja treningowa 

3. Action Learning – sesja uczestników 

4. KONTRAKT NA UMIEJĘTNOŚĆ – narzędzie RTDT 

Korzyści

  • Rozwój kompetencji liderskich w oparciu o współpracę.
  • Poznanie zasad pracy w metodzie Action Learning, która może zostać wdrożona w pracę zespołu 
  • Większa identyfikacja z organizacją zarówno pracowników, jak i zwierzchników, zmniejszenie fluktuacji pracowników poprzez odpowiednie zarządzanie specjalistami, świadomość potrzeby dostosowania się do wymogów projektu, a nie patrzenie na pracę poprzez postawę roszczeniową.

Zagadnienia

Na tym szkoleniu, chcemy Ci pokazać:

  • Jak doświadczenia innych mogą cię inspirować 
    do rozwoju w funkcji bycia przełożonym
  • Jak osiągać wyniki dzięki współpracy 
  • Jak głupie pytania pozwalają uzyskiwać mądre odpowiedzi
  • Jak rozmawiać z pracownikami podczas kryzysu, porażki, reklamacji 

INFORMACJA CENOWA:
od 850 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 1

KOD SZKOLENIA: SF-KB-34

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.

Leave this field blank

REJESTRACJA

Leave this field blank



INNE SZKOLENIA

Udostępnij swoim znajomym