Szkolenie Profesjonalny proces współpracy z klientami od pozyskania do rozwoju
Profesjonalny proces współpracy z klientami od pozyskania do rozwoju. Poznanie dobrych praktyk procesu sprzedaży.
Profil uczestnika
Szkolenie dedykowane dla osób odpowiedzialnych za współpracę z klientem.
Agenda
- Poznanie dobrych praktyk procesu sprzedaży
- Rozwój w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientami
- Poznanie zachowań sprzyjających budowaniu współpracy opartej o zasadę WIN-WIN (sprzyjającą długotrwałym relacjom biznesowym)
- Zasady spotkań sprzedażowych (działania w czasie spotkania i po spotkaniu)
- Narzędzia budowania zaufania Klienta
- Metoda lejka, Zasada C-Z-K, język korzyści, bank pomocnych zwrotów
Korzyści
Poszerzenie kompetencji w obszarze profesjonalnej, pozytywnej komunikacji z Klientami.
Zagadnienia
- Jak budować zaufanie i długotrwałe zadowolenie Klienta?
- Jak dbać o wewnętrzny marketing u Klienta i „otwierać kolejne drzwi”?
- Partner „na całe życie” – jak wzajemnie się inspirować i wspólnie rozwijać biznesowo (WIN – WIN)?
- Jak dyplomatycznie diagnozować potencjał rozwojowy/finansowy Klienta?
- Wyjście poza standard – jak wciąż na nowo „oczarowywać” Klienta?
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 1600 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: SF-OK-10
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!