Szkolenie Profesjonalny proces współpracy z klientami od pozyskania do rozwoju
Opis
Szkolenie koncentruje się na całościowym podejściu do procesu współpracy z klientem, począwszy od pierwszego kontaktu, przez budowanie relacji, aż po długofalowy rozwój współpracy biznesowej. Program wprowadza uczestników w świat profesjonalnej sprzedaży, gdzie kluczową rolę odgrywa budowanie trwałych relacji opartych na wzajemnym zaufaniu i obopólnych korzyściach. Podczas warsztatów uczestnicy poznają sprawdzone praktyki sprzedażowe oraz narzędzia wspierające efektywną komunikację z klientem, które pozwalają na tworzenie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji biznesowych.
Profil uczestnika
- Specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta
- Handlowcy i przedstawiciele handlowi
- Account managerowie
- Opiekunowie kluczowych klientów
- Doradcy klienta
- Osoby rozpoczynające pracę w sprzedaży
- Pracownicy działów obsługi klienta
- Wszyscy zainteresowani rozwojem kompetencji w obszarze profesjonalnej współpracy z klientem
Agenda
- Poznanie dobrych praktyk procesu sprzedaży
- Rozwój w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientami
- Poznanie zachowań sprzyjających budowaniu współpracy opartej o zasadę WIN-WIN (sprzyjającą długotrwałym relacjom biznesowym)
- Zasady spotkań sprzedażowych (działania w czasie spotkania i po spotkaniu)
- Narzędzia budowania zaufania Klienta
- Metoda lejka, Zasada C-Z-K, język korzyści, bank pomocnych zwrotów
Korzyści
Rozwój profesjonalnego podejścia do komunikacji z klientem przekłada się na budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dogłębne zrozumienie procesu sprzedaży umożliwia skuteczniejsze prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych. Poznanie technik budowania zaufania pozwala na tworzenie silniejszych więzi z klientami i zwiększanie ich lojalności. Umiejętność stosowania zasady WIN-WIN prowadzi do rozwoju obustronnie korzystnych partnerstw biznesowych. Opanowanie metod diagnozowania potrzeb klienta skutkuje lepszym dopasowaniem oferty i wyższą skutecznością sprzedaży. Znajomość zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej wspiera proces pozyskiwania i utrzymania klientów.
Wymagane przygotowanie uczestników
- Podstawowa znajomość procesów sprzedażowych
- Doświadczenie w kontaktach z klientami
- Gotowość do rozwoju umiejętności komunikacyjnych
- Otwartość na nowe metody budowania relacji biznesowych
Zagadnienia
- Profesjonalne techniki budowania zaufania klienta
- Strategie tworzenia długotrwałych relacji biznesowych
- Metodyka prowadzenia efektywnych spotkań sprzedażowych
- Zasady komunikacji zorientowanej na korzyści klienta
- Narzędzia diagnozowania potrzeb i potencjału klienta
- Techniki zarządzania portfolio klientów
- Modele rozwoju współpracy z klientem kluczowym
- Metody przekształcania jednorazowych transakcji w długofalowe partnerstwo
- Strategie utrzymania i rozwoju relacji z klientem
- Techniki wewnętrznego marketingu u klienta
- Zasady efektywnej komunikacji sprzedażowej
- Metody tworzenia wartości dodanej w relacjach z klientem
Poznaj naszą firmę
INFORMACJA CENOWA:
od 1600 zł netto za jedną osobę
CZAS TRWANIA (dni): 2
KOD SZKOLENIA: SF-OK-10
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!