Profesjonalny proces współpracy z klientami od pozyskania do rozwoju

Profesjonalny proces współpracy z klientami od pozyskania do rozwoju. Poznanie dobrych praktyk procesu sprzedaży.

Profil uczestnika

Szkolenie dedykowane dla osób odpowiedzialnych za współpracę z klientem.

Agenda

  • Poznanie dobrych praktyk procesu sprzedaży
  • Rozwój w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientami
  • Poznanie zachowań sprzyjających budowaniu współpracy opartej o zasadę WIN-WIN (sprzyjającą długotrwałym relacjom biznesowym)
  • Zasady spotkań sprzedażowych (działania w czasie spotkania i po spotkaniu)
  • Narzędzia budowania zaufania Klienta
  • Metoda lejka, Zasada C-Z-K, język korzyści, bank pomocnych zwrotów

Korzyści

Poszerzenie kompetencji w obszarze profesjonalnej, pozytywnej komunikacji z Klientami.

Zagadnienia

  • Jak budować zaufanie i długotrwałe zadowolenie Klienta?
  • Jak dbać o wewnętrzny marketing u Klienta i „otwierać kolejne drzwi”?
  • Partner „na całe życie” – jak wzajemnie się inspirować i wspólnie rozwijać biznesowo (WIN – WIN)?
  • Jak dyplomatycznie diagnozować potencjał rozwojowy/finansowy Klienta?
  • Wyjście poza standard –  jak wciąż na nowo „oczarowywać” Klienta?

INFORMACJA CENOWA:
od 1500 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: SF-OK-13

MASZ PYTANIA?

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o tym szkoleniu, zadzwoń do nas +48 22 487 84 90 lub wyślij wiadomość.

Leave this field blank

REJESTRACJA

Leave this field blank



INNE SZKOLENIA

Udostępnij swoim znajomym