Experience Designer – projektowanie doświadczeń

Opis

Praktyczne szkolenie z projektowania doświadczeń użytkownika i klienta, łączące teorię z intensywnymi warsztatami. Program obejmuje całościowe podejście do projektowania, od zrozumienia potrzeb użytkowników przez tworzenie koncepcji po testowanie i iterację rozwiązań. Uczestnicy poznają metodyki projektowania zorientowanego na człowieka, techniki badawcze oraz narzędzia do prototypowania i walidacji rozwiązań. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, gdzie każdy element teoretyczny jest natychmiast przekładany na praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem rzeczywistych przypadków.

Profil uczestnika

  • Projektanci interfejsów i usług cyfrowych
  • UX/UI designerzy rozwijający kompetencje
  • Specjaliści ds. projektowania produktu
  • Product Ownerzy i Product Managerowie
  • Projektanci interakcji
  • Analitycy doświadczeń użytkownika
  • Specjaliści ds. badań użytkowników

Agenda

  1. Podstawy projektowania doświadczeń
    • Metodyka projektowania zorientowanego na człowieka
    • Psychologia poznawcza w projektowaniu
    • Identyfikacja potrzeb użytkowników
    • Definiowanie problemów projektowych
  2. Proces projektowy i narzędzia
    • Techniki generowania pomysłów
    • Metody prototypowania rozwiązań
    • Zasady projektowania interakcji
    • Narzędzia do wizualizacji koncepcji
  3. Badania i walidacja
    • Planowanie i prowadzenie badań
    • Testowanie prototypów
    • Analiza feedbacku użytkowników
    • Iteracja rozwiązań
  4. Projektowanie dla różnych platform
    • Specyfika projektowania mobilnego
    • Projektowanie responsywne
    • Dostępność i inkluzywność
    • Spójność doświadczeń cross-platform

Korzyści

Gruntowna wiedza o procesie projektowania zorientowanego na użytkownika. Praktyczna znajomość narzędzi i metod prototypowania. Umiejętność prowadzenia badań i testów z użytkownikami. Zdolność do tworzenia intuicyjnych i efektywnych rozwiązań. Zrozumienie psychologicznych aspektów projektowania. Wiedza o technikach iteracyjnego doskonalenia projektów. Umiejętność projektowania dostępnych i inkluzywnych rozwiązań.

Wymagane przygotowanie uczestników

  • Podstawowa znajomość projektowania interfejsów
  • Doświadczenie w pracy nad produktami cyfrowymi
  • Zrozumienie procesu projektowego
  • Podstawy psychologii użytkownika

Zagadnienia

  • Projektowanie zorientowane na człowieka
  • Metodyki projektowe
  • Badania użytkowników
  • Prototypowanie rozwiązań
  • Testowanie użyteczności
  • Projektowanie interakcji
  • Dostępność cyfrowa
  • Psychologia projektowania
  • Iteracyjne doskonalenie
  • Projektowanie responsywne
  • Spójność doświadczeń
  • Narzędzia projektowe

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 1950 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: SF-KO-14

?
?
Zapoznałem/łam się i akceptuję politykę prywatności. *