Szkolenie Efektywne prowadzenie zdalnych spotkań
Praktyczne informacje o szkoleniu
- KATEGORIA: Doskonalenie kompetencji
- KOD SZKOLENIA: SF-KB-30
- CZAS TRWANIA: 2 dni
- INFORMACJA CENOWA od: 1600 zł netto za jedną osobę
- RODZAJ SZKOLENIA: szkolenie zamknięte
- JĘZYK SZKOLENIA: polski
- FORMA REALIZACJI: stacjonarna, online
Opis szkolenia
Opis
Profil uczestnika
- Menedżer prowadzący regularne spotkania online z zespołami
- Lider projektu zarządzający rozproszonymi zespołami
- Specjalista odpowiedzialny za koordynację pracy zdalnej
- Pracownik często uczestniczący w spotkaniach online
- Osoba prowadząca warsztaty i szkolenia w formie zdalnej
- Koordynator zespołów międzynarodowych
- Project manager pracujący w środowisku zdalnym
Agenda
I Blok: Różnice pomiędzy spotkaniami na żywo i w formie zdalnej
- Efekt pierwszego wrażenia w kontekście postrzegania i odczuwania w trakcie spotkań klasycznych i zdalnych
- Eksperymet – jak działa mózg przez pryzmat stereotypów i przekonań powiązanych z mową ciała. W jaki sposób zaburza to odbiór treści?
- Dopełnianie – efekt potęgujący zniekształcenia w komunikacji w nowoczesnych kanałach
- Podstawowe składowe komunikacji (mowa werbalna, mowa niewerbalna, treść)
- Które składowe komunikacji są najważniejsze – z perspektywy atawizmów i zachowania/biologii człowieka i z perspektywy biznesu/logiki (co powinno być najważniejsze biznesowo, ale nie zwracamy na to uwagi)
- Jak wygląda klasyczna telekonferencja
- Na które elementy należy zwrócić uwagę i o co zadbać w kontekście spotkań prowadzonych w nowoczesnych kanałach komunikacji
II Blok: Przygotowanie się do spotkania zdalnego – rola i waga agendy
- Ćwiczenie w zdalnych podgrupach:
- Perspektywa uczestnika spotkań zdalnych
- Perspektywa prowadzącego spotkania
- Podsumowanie ćwiczenia
- Ćwiczenie w zdalnych podgrupach – praca z przygotowanymi przez uczestników agendami spotkań
- Ćwiczenie: Przygotowanie agendy pod konkretne spotkanie
III Blok: Rozpoczęcie i prowadzenie spotkań zdalnych w angażujący sposób
- Prowadzenie zebrania / spotkania zdalnego
- Podział na zdalne podgrupy – przygotowanie zebrań
- Ćwiczenie w zdalnych podgrupach: „powiedz to w 60 sekund”
- Przygotowanie do poprowadzenia dobrej dyskusji i zarządzanie jej przebiegiem
IV Blok: Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie spotkań zdalnych
- Praca z zaproponowanym przez trenera materiałem filmowym
- Omówienie zebranych sytuacji i sposobów radzenia sobie z nimi
- Trening sytuacji trudnych
- Jak podsumowywać i kończyć spotkania zdalne
Korzyści
Uczestnicy rozwiną umiejętności m.in.:
- Formułowania celów i agendy spotkania
- Prowadzenia efektywnych zdalnych spotkań/zebrań
- Angażowania uczestników zdalnych
- Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie spotkań / zebrań zdalnych
Wymagane przygotowanie uczestników
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnik powinien mieć doświadczenie w organizacji lub uczestniczeniu w spotkaniach biznesowych. Wymagane jest również przygotowanie własnych przykładów agend ze spotkań, w których uczestnik brał udział jako organizator lub uczestnik. Konieczna jest też podstawowa znajomość narzędzi do komunikacji zdalnej oraz gotowość do aktywnego udziału w ćwiczeniach praktycznych i symulacjach.
Zagadnienia
- Program szkolenia obejmuje następujące obszary:
- Techniki podsumowywania i dokumentowania ustaleń
- Psychologia komunikacji zdalnej i jej wpływ na efektywność spotkań
- Techniki prowadzenia efektywnych spotkań online
- Narzędzia do angażowania uczestników w środowisku wirtualnym
- Metody moderowania dyskusji w przestrzeni online
- Zarządzanie dynamiką grupy w spotkaniach zdalnych
- Przygotowanie i struktura efektywnych agend
- Techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
- Praktyki efektywnej komunikacji online
- Narzędzia do monitorowania i follow-up po spotkaniach
- Zasady prowadzenia konstruktywnych dyskusji online
- Metody utrzymywania uwagi uczestników
Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu
Anna Polak
+48 600 010 440
anna.polak@eitt.pl
ul. Ząbkowska 3103-736 Warszawa
Organizacja szkolenia
- Minimalna liczba uczestników: 4 osób
- Maksymalna liczba uczestników: 12 osób
- Miejsce: siedziba klienta lub wskazana lokalizacja
- Czas trwania każdego dnia: 8 godzin zegarowych (9:00-17:00)
Formy realizacji szkolenia
Szkolenie stacjonarne
- Szkolenie w siedzibie klienta lub wskazanej lokalizacji
- Sala szkoleniowa wyposażona w niezbędny sprzęt
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Przerwy kawowe i lunch
- Bezpośrednia interakcja z trenerem
- Networking w grupie
- Ćwiczenia warsztatowe w zespołach
Szkolenie zdalne
- Wirtualne środowisko szkoleniowe
- Materiały w formie elektronicznej
- Interaktywne ćwiczenia online
- Breakout rooms do pracy w grupach
- Wsparcie techniczne podczas szkolenia
- Nagrania sesji (opcjonalnie)
Możliwość dofinansowania
Szkolenie może zostać sfinansowane ze środków publicznych w ramach:
- Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS)
- Bazy Usług Rozwojowych (BUR)
- Projektów unijnych realizowanych przez PARP
- Programu Akademia HR (PARP)
- Regionalnych programów operacyjnych
W przypadku zainteresowania dofinansowaniem, nasz zespół pomoże w przygotowaniu wymaganej dokumentacji.
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o naszych szkoleniach, programach oraz współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje zapytania!
Zaufali nam
Poznaj naszą firmę

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu
Anna Polak
+48 600 010 440
anna.polak@eitt.pl
ul. Ząbkowska 3103-736 Warszawa
FAQ — Często zadawana pytania
- Zaproszenie w formie one-pager’a z terminami
- Kick-off projektu
- Strategiczne przywództwo i myślenie
- Komunikacja i współpraca. Zarządzanie konfliktem
- Motywowanie, angażowanie i trudne decyzje w biznesie
- Zarządzanie zmianą i innowacjami. Przywództwo w kryzysie
- Budowa organizacji przyszłości
- Warsztat dobrych praktyk – retrospektywa; stworzenie spójnego programu dla średniego i niższego szczebla zarządzania