Digital Marketing w Chinach – specyfika i strategie

Opis

Szkolenie wprowadza uczestników w specyfikę marketingu cyfrowego na rynku chińskim, prezentując unikalne aspekty lokalnych platform społecznościowych, wyszukiwarek oraz narzędzi promocyjnych. Program warsztatowy łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi przykładami, pozwalając uczestnikom zrozumieć zasady funkcjonowania chińskiego ekosystemu cyfrowego oraz nauczyć się efektywnego wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych. Zajęcia skupiają się na praktycznych aspektach planowania i realizacji kampanii z uwzględnieniem lokalnych uwarunkowań kulturowych i prawnych.

Profil uczestnika

    W szkoleniu mogą wziąć udział:
  • Specjaliści ds. marketingu planujący ekspansję na rynek chiński
  • Managerowie odpowiedzialni za strategie międzynarodowe
  • Pracownicy firm współpracujących z partnerami chińskimi
  • Koordynatorzy projektów marketingowych na rynek azjatycki
  • Specjaliści ds. komunikacji międzynarodowej
  • Właściciele firm planujący wejście na rynek chiński

Agenda

  1. Wprowadzenie do chińskiego rynku cyfrowego
    • Charakterystyka rynku i konsumentów
    • Kluczowe platformy i narzędzia
    • Uwarunkowania prawne i kulturowe
    • Specyfika komunikacji marketingowej
  2. Platformy społecznościowe i komunikacyjne
    • WeChat jako platforma marketingowa
    • Weibo i jego możliwości
    • Douyin (TikTok) w strategii marki
    • Little Red Book i inne platformy
  3. Strategia i planowanie kampanii
    • Definiowanie celów i KPI
    • Tworzenie contentu na rynek chiński
    • Współpraca z influencerami
    • Budżetowanie działań
  4. Analiza i optymalizacja
    • Narzędzia analityczne
    • Mierzenie efektywności
    • Dostosowywanie strategii
    • Raportowanie wyników

Korzyści

Uczestnik nabędzie umiejętność planowania i realizacji działań marketingowych na rynku chińskim. Uczestnik będzie potrafił dostosowywać przekaz marketingowy do specyfiki kulturowej odbiorców chińskich. Uczestnik zdobędzie wiedzę o najważniejszych platformach społecznościowych w Chinach i ich wykorzystaniu. Uczestnik nauczy się efektywnie wykorzystywać lokalne narzędzia marketingowe. Uczestnik opanuje techniki mierzenia skuteczności działań na rynku chińskim. Uczestnik pozna metody budowania wizerunku marki w chińskim środowisku cyfrowym.

Wymagane przygotowanie uczestników

  • Podstawowa znajomość marketingu cyfrowego
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych
  • Ogólna wiedza o rynku chińskim
  • Znajomość podstaw komunikacji międzykulturowej

Zagadnienia

  • Chiński ekosystem cyfrowy
  • WeChat Marketing
  • Weibo Marketing
  • Influencer Marketing
  • Marketing lokalny
  • E-commerce w Chinach
  • Content Marketing
  • Social Media Marketing
  • Mobile Marketing
  • User Experience
  • Analityka marketingowa
  • Komunikacja międzykulturowa

Poznaj naszą firmę

INFORMACJA CENOWA:
od 1750 zł netto za jedną osobę

CZAS TRWANIA (dni): 2

KOD SZKOLENIA: SF-KO-31

?
?
Zapoznałem/łam się i akceptuję politykę prywatności. *